Kompanija „Ford“ pranešė, kad bent jau laikinai nutraukti visi darbai prie naujos kartos galingojo „Focus RS“ projekto. Kompanijos atstovai šį sprendimą motyvuoja tuo, kad „Ford“ artimiausiu metu skirs visus pajėgumus kurti kitoms, aktualesnėms ir galimai pelningesnėms „Focus“ modifikacijoms.
Kaip teigia „Ford“ atstovai, kompanijos inžinieriai dabar visą dėmesį skirs elektrinės „Focus“ versijos tobulinimui, o taip pat automobiliams, kuriuose bus naudojama „Focus“ platforma. Tai būtų kad ir kitos kartos parketinis visureigis „Kuga“. Artimiausiu metu „Ford“ ruošiasi pristatyti 11 naujų modelių, kurie bus sukurti naudojant „Focus“ bazę.
„Hot-hach“ kategorijos automobilių mėgėjams tai gana liūdna žinia. Juo labiau, kad naujasis „Focus RS“ turėjo būti gana įdomus. Kaip anksčiau teigė sportinio padalinio „Ford Team RS“ inžinieriai, ankstesnio 2,5 litro darbo tūrio agregato būtų tekę atsisakyti dėl didoko jo apetito kurui. Todėl vietoje ankstesnio penkių cilindrų motoro naujos kartos „Focus RS“ būtų gavęs turbininį 320 a.g. keturių cilindrų variklį su tiesioginiu kuro įpurškimu. Tokie patys motorai būtų naudojami ir „globaliuose“ kitos kartos „Ford Mustang“ automobiliuose.
Naujasis „Ford Focus RS“ tradiciškai būtų buvęs su priekinių ratų pavara, o galingo motoro neigiamą įtaką tokios komponuotės automobilio valdymui dalinai kompensuotų ir dabartiniame „Focus RS“ naudojama firminė „RevoKnuckle“ priekinė pakaba.