Pavyzdžiui, „Ford Puma Titanium X“ yra pirmasis „Ford“ modelis, kurio krėslų apmušalus galima lengvai nuimti ir išskalbti ar išvalyti. Taip pat tai yra pirmasis automobilis savo klasėje, turintis atlošuose įtaisytą juosmens masažo įrenginį.
„Titanium X“ komplektacija dar žada pirmąją savo klasėje berankę bagažinės atidarymo sistemą, belaidį mobiliųjų įrenginių įkrovimą, aukštos klasės garso sistemą „B&O Sound System“. „Puma Titanium X“ taip pat išsiskirs tik jai būdingomis vidaus ir išorės detalėmis, paryškinančiomis gundančią „Puma“ išvaizdą.
„Šios modifikacijos idėja pasiskolinta iš kiek anksčiau parodytos „Ford Puma ST-Line X“. Mes norime parodyti, kad aukštos klasės, brangiuose automobiliuose pritaikomi sprendimai ir technologijos puikiai tinka ir kompaktiškoms mašinoms – jos tampa dar žavesnės ir patogesnės“, - paaiškino „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.
„Premium“ segmentui būdingos technologijos ir medžiagos nedidukui SUV iš tiesų suteikia papildomą emocinį krūvį ir praplečia pojūčių paletę.
Pavyzdžiui, krėslų apmušalai labai lengvai nuimami ir uždedami, o medžiaga, iš kurios jie pasiūti yra ypač lengvai valoma ir skalbiama. Tačiau tai dar ne viskas – toks sprendimas reiškia atsiveriančias galimybes nepriklausomiems gamintojams, kurie gali kurti ir gaminti apmušalus „Puma“ savininkams. Tokiu būdu galima susikurti visiškai originalios išvaizdos interjerą.
Krėsluose įtaisyta masažo sistema sudaryta iš juosmenį masažuojančių pūslių, galinčių judėti trimis intensyvumo lygiais. Priekiniai krėslai taip pat turi pripučiamas atlošų dalis, kurias galima idealiai pritaikyti konkrečiam vairuotojui ar keleiviui.
„Titanium X“ salonui „premium“ pojūtį sustiprina oda aptrauktas vairo ratas ir medį primenančia medžiaga apmušta priekinė prietaisų skydo panelė bei centrinė dalis.
Naujoje „Puma“ montuojama trečios kartos balsu valdoma komunikacijos sistema „Ford SYNC3“, kuri leidžia balsu valdyti garso, navigacijos sistemas bei prijungtus mobiliuosius įrenginius. Sistemoje yra įdiegtos „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ jungtys, o 10 garso kolonėlių „B&O Sound System“ užtikrina kokybišką garsą visiems salono keleiviams, nepriklausomai nuo jų sėdėjimo vietos.
Žaismingą, bet elegantišką „Puma“ išvaizdą „Titanium X“ papildys sportiškais 18 colių skersmens metalo lydinio ratlankiais, nudažytais išskirtine „Pearl Grey“ spalva.
„X-iškumą“ taip pat paryškins blizgančios juodos su chromo detalėmis priekinės radiatoriaus grotelės ir panašaus stiliaus rūko žibintų apdaila.
„Puma“ pirkėjai taps vieni pirmųjų, galinčių išbandyti naujausią „Ford“ „mild-hybrid“ jėgainės technologiją. Joje vidaus degimo varikliui talkina 11,5 kW galios starteris generatorius ir 48 V ličio-jonų akumuliatorius, kaupiantis stabdymo ir riedėjimo metu generuojamą energiją.
Miesto visureigiui siūlomos dvi benzininio variklio versijos – 125 ir 155 AG. „Mild-hybrid“ technologija leidžia sutaupyti iki 9 proc. degalų.
Vairuotojo saugumui ir patogumui užtikrinti, „Puma“ pasitelkė naują važiavimo juostų kontrolės sistemą su nauju moduliu, leidžiančiu identifikuoti žymėto kelio kraštą ir informuoti vairuotoją apie galimą pavojų. Automobilyje taip pat sumontuota „Ford“ susidūrimų prevencijos bei pėsčiųjų identifikavimo sistema, leidžianti padėti išvengti susidūrimų su kitais eismo dalyviais bei pėsčiaisiais.
„FordPass Connect“ modulyje taip pat įdiegta perspėjimų apie priekyje laukiančius pavojus sistema. Pridėjus jau standartu tapusias saugumo technologijas, „Puma“ tampa vienu iš geriausiai technologijomis apsiginklavusiu modeliu savo klasėje.
Nepaisant dydžio ir stiliaus, „Puma“ pavyko išlikti praktišku miesto visureigiu. Pavyzdžiui, jo bagažinės tūris siekia 456 litrus, o nulenkus galinių sėdynių atlošus į saloną telpa 112 cm ilgio, 97 cm pločio ir 47 cm aukščio dėžė.
O priėjus prie automobilio su pirkinių krepšiais ar sporto įranga rankose, užtenka pamojuoti koja po galiniu bamperiu ir bagažinė atsiveria.