Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Švedijoje leidžiamas žurnalas apie automobilius „Teknikens Varld“ labai dažnai mėgsta naujus modelius išbandyti kitokiais būdais. Vienas iš mėgstamiausių „Teknikens Varld“ redakcijos testų yra „briedžio“ testas, kurio pagalba pademonstruojamos pagalbinių sistemų silpnybės.
„Briedžio“ testas yra pakankamai paprastas ir lengvas. Šiuo testu bandoma imituoti briedžio ( ar kokio nors kito gyvūno ) staigų pasirodymą kelyje. Vairuotojas norėdamas išvengti susidūrimo su gyvūnu, staigiai pasuka vairą į dešinę pusę ir po to stengiasi sugrįžti į savo eismo juostą.
Iš pirmo žvilgsnio, automobiliai turintys gausybę pagalbinių sistemų šį testą turėjo išlaikyti iš pirmo karto. Tačiau ne visiems pavyksta tai padaryti.
Naujausiuose „briedžio“ testų bandymuose prasčiausiai pasirodė „Ford Focus“. „Volkswagen Golf“ konkurentas ne tik pasirodė prastai, bet ir neišlaikė šio testo. Tuo tarpu tą pačią dieną į žurnalo redakcijos rankas patekęs „Nissan Pulsar“, šį testą įveikė be jokių problemų.
Švedijoje leidžiamas žurnalas apie automobilius „Teknikens Varld“ labai dažnai mėgsta naujus modelius išbandyti kitokiais būdais. Vienas iš mėgstamiausių „Teknikens Varld“ redakcijos testų yra „briedžio“ testas, kurio pagalba pademonstruojamos pagalbinių sistemų silpnybės.
„Briedžio“ testas yra pakankamai paprastas ir lengvas. Šiuo testu bandoma imituoti briedžio ( ar kokio nors kito gyvūno ) staigų pasirodymą kelyje. Vairuotojas norėdamas išvengti susidūrimo su gyvūnu, staigiai pasuka vairą į dešinę pusę ir po to stengiasi sugrįžti į savo eismo juostą.
Iš pirmo žvilgsnio, automobiliai turintys gausybę pagalbinių sistemų šį testą turėjo išlaikyti iš pirmo karto. Tačiau ne visiems pavyksta tai padaryti.
Naujausiuose „briedžio“ testų bandymuose prasčiausiai pasirodė „Ford Focus“. „Volkswagen Golf“ konkurentas ne tik pasirodė prastai, bet ir neišlaikė šio testo. Tuo tarpu tą pačią dieną į žurnalo redakcijos rankas patekęs „Nissan Pulsar“, šį testą įveikė be jokių problemų.