Gamintojo teigimu, mažasis komercinis automobilis 100 kilometrų kelio sunaudos vos 3,3 litro degalų. Kompaktinės klasės „Ford Fiesta“ pagrindu sukurtas komercinis automobilis „Ford Fiesta Van“ į gatves išriedės 2013 metais. Savo klasėje jis išsiskirs taupumu ir naujausiomis išmaniosiomis sistemomis.
Visų „Fiesta Van“ montuojamų dyzelinių variklių anglies dvideginio emisija sieks mažiau nei 100 gramų kilometrui, o degalų suvartojimas neviršys 3,7 litro 100 kilometrų kelio. „Fiesta ECOnetic Van“ versijos emisija bus mažiausia klasėje ir sieks vos 87 gramus kilometrui, o degalų sąnaudos neviršys 3,3 litro.
„Fiesta Van“ - tarsi stilingos mobiliosios dirbtuvės, kuriose galima vežti įrankių komplektą ir įrangą, reikalingą kasdieniam darbui. Prekijai ir miesto tiekėjai įvertins automobilio išvaizdą, universalumą, praktiškumą ir nedideles sąnaudas“, - sakė „Ford fo Europe“ komercinių automobilių rinkodaros vadovas Nickas Redingsas.
„Fiesta Van“ siūlo 1 kubinio metro krovinių skyrių ir įprastam „Fiesta“ automobiliui būdingą vairuotojo darbo vietą. Krovinių skyriuje įrengta apsauginė plieno siena, keturi kabliai kroviniams tvirtinti, tvirtos gumos grindų dangalas ir atsparūs poveikiui šoninių sienų apmušalai. Šios erdvės ilgis siekia 1,3 metro, o leidžiamas vežti svoris siekia 485-508 kilogramus.
Galima rinktis tris skirtingus variklius – 75 AG, 1,5 litro ir 95 AG, 1,6 litro „Duratorq TDCi“ dyzelinius ir 82 AG 1,25 litro „Duratec“ benzininį. Didesnio darbinio tūrio dyzelis yra „ECOnetic“ jėgainės dalis, šioje versijoje taip pat montuojama automatinė variklio „Start-Stop“ sistema, pažeminta važiuoklė, papildomi aerodinaminiai elementai ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos.
Naujojoje „Fiesta Van“ taip pat įdiegta adaptuota „Ford MyKey“ sistema, kuri leidžia programuoti užvedimo raktelį. Galima nustatyti ne tik vairavimo režimus, bet ir gauti komercinių paslaugų teikėjui reikalingą informaciją apie konkretaus automobilio parametrus.
Automobilyje taip pat montuojama naujausia komunikacijos sistema „Ford SYNC“ su pagalbos kelyje technologija „Emergency Assistance“. „Fiesta Van“ taip pat pirmasis klasėje gavo susidūrimų važiuojant nedideliu greičiu prevencijos sistemą „Active City Stop“, taip pat įdiegta įvažiavimo įkalnėn sistema „Hill Launch Assist“, galinio vaizdo kamera ir sistema „Easy Fuel“.
Automobilio išvaizda taip pat nebūdinga šiai klasei. „Fiesta Van” modelis toks pat sportiškas ir veržlus kaip įprasta „Fiesta”, iš savo bendraklasių jis išsiskiria ir 17 colių lengvo lydinio ratais. Automobilio salone pakeista pavarų svirties vieta, adaptuota centrinė konsolė.
Pirmieji užsakyti automobiliai Europos vartotojus pasieks sausio mėnesį.