Kaip ir daugelis modernių automobilių savininkų, „Focus RS“ vairuotojai galės pasirinkti vieną iš keletos važiavimo režimų. „Normal“, „Sport“... „Drift“... Palaukite minutėlę... „Drift“? Taip, jūs perskaitėte teisingai. „Ford Focus RS“ turės specialų „drift“ režimą, kuris leis, net ir mažiausiai patirties turintiems automanams, pasijusti taip lyg būtumėte Lietuvos drifto čempionato žvaigždė.
„Ford“ norėdama paaiškinti kaip veikia visi važiavimo režimai, į pagalbą pasikvietė dar vieną garsų žmogų - Beną Colinsą. Taip, tai tas pats žmogus, kuris kadaise „Aukščiausios pavaros“ laidoje vaidino greičiausią lenktynininką pasaulyje - „Stigą“.
Tad pasižiūrėkime kaip veikia skirtingi automobilio važiavimo režimai.
P.S „Ford Focus RS“ mūsų šalyje kainuos nuo maždaug 35 tūkst. eurų.
Kai „Ford“praėjusiais metais su trenksmu pristatė naujos kartos „Focus RS“ modelį, net ir didžiausi skeptikai privalėjo nuryti labai, labai karčią piliulę. Kodėl? Nes „Ford“ pirmą kartą „Focus RS“ modelio istorijoje nusprendė kibti į atlapus ne „Volkswagen Golf“ ar net „Honda Civic Type R“, o aukštesnės lygos žaidėjams. Tokiems kaip „Audi RS3“ ir „Mercedes Benz A45 AMG“.
Naujos kartos „Ford Focus RS“ nuo savo vyresnių brolių išsiskirs ne tik mažesniu svoriu, bet ir 2.3 litro turbobenzininiu varikliu bei keturių varančiųjų ratų pavara. Taip, brangieji automanai. „Ford Focus RS“ turės keturių varančiųjų ratų pavarą, kurios dėka Europoje sukurtas modelis užims tuščią „Mitsubishi Lancer EVO“ vietą.
„Ford“ kurdama šį modelį į pagalbą pasikvietė daugybę garsių žmonių, kurie padėjo šalinti trūkumus ir tobulinti gerąsias „Focus RS“ savybes.
Kai „Ford“praėjusiais metais su trenksmu pristatė naujos kartos „Focus RS“ modelį, net ir didžiausi skeptikai privalėjo nuryti labai, labai karčią piliulę. Kodėl? Nes „Ford“ pirmą kartą „Focus RS“ modelio istorijoje nusprendė kibti į atlapus ne „Volkswagen Golf“ ar net „Honda Civic Type R“, o aukštesnės lygos žaidėjams. Tokiems kaip „Audi RS3“ ir „Mercedes Benz A45 AMG“.
Naujos kartos „Ford Focus RS“ nuo savo vyresnių brolių išsiskirs ne tik mažesniu svoriu, bet ir 2.3 litro turbobenzininiu varikliu bei keturių varančiųjų ratų pavara. Taip, brangieji automanai. „Ford Focus RS“ turės keturių varančiųjų ratų pavarą, kurios dėka Europoje sukurtas modelis užims tuščią „Mitsubishi Lancer EVO“ vietą.
„Ford“ kurdama šį modelį į pagalbą pasikvietė daugybę garsių žmonių, kurie padėjo šalinti trūkumus ir tobulinti gerąsias „Focus RS“ savybes.