11 vieta - „Chevrolet HHR“
Amerikiečiai didžiuojasi savo automobilių gamintojais. Savimi didžiuojasi net ir patys automobilių gamintojai. Gyvendami šlovinga praeitimi, jie pradeda kurti retro stiliaus automobilius, kurie patinka tik siauram ratui žmonių. „Chrysler“ pristačiusi „PT Cruiser“ iš mirties taško išjudino aršiausią savo konkurentą „General Motors“. Šis koncernas 2005 metais pristatė „HHR“ modelį, kuris per šešis gyvavimo metus surado 500.000 pirkėjų.
10 vieta - „Honda Element“
Dar vienas netradicinės išvaizdos automobilis. Vienatūrio ir padidinto pravažumo automobilio hibridas buvo pakankamai populiarus jaunų žmonių tarpe. Palyginus su kitais tuometiniais „Honda“ markės produktais, kompaktiškų išmatavimų „Element“ buvo šviežias oro gūsis. Vis dėlto kampuotos ir netradicinės formos nesugebėjo užkariauti Amerikos.
9 vieta - „Chrysler PT Cruiser“
„Chrysler PT Cruiser“ iš tikro turėjo priklausyti jau nebeegzistuojančiai „Plymouth“ markei, tačiau „Chrysler“ norėdama pagerinti savo markės įvaizdį, projektą pasiėmė sau.
Iš tikro labai nustebome išvydę šį automobilį šiame sąraše, nes anapus Atlanto kompaktiškas „PT Cruiser“ buvo labai populiarus.
8 vieta - „Pontiac Aztek“
Turbūt nereikėtų stebėtis, jog šis automobilis pateko į sąrašą. Labai keistų, netradicinių formų automobilis, kuris labiau primena prastai pastatytą observatoriją.
Per penkis gamybos metus „Pontiac“ pardavė beveik 120.000 šio modelio vienetų.
7 vieta - „Lincoln Town Car“
Dar vienas siurprizas. Automobilis, kuris kadaise buvo beprotiškai populiarus - dabar yra pajuokų objektas. Keista.
6 vieta - „Subaru Baja“
„Subaru“ markės automobiliai dažniausiai yra mėgstami ir gerbiami, tačiau šis yra truputėlį kitoks. „Subaru Baja“ turėjo labai daug panašumų su „Legacy Outback“, tačiau vietoj praktiško universalo kėbulo, japonai amerikiečiams pasiūlė pikapą. Teoriškai šis receptas buvo nuostabus, tačiau realybėje viskas buvo kitaip.
5 vieta - „Volkswagen Beetle“
Moderni „Volkswagen Beetle“ interpretacija niekada nebuvo tokia populiari kaip originalus modelis. Kodėl? Greičiausiai dėl to, kad jis neturėjo nieko bendro su senuoju modeliu, išskyrus „Beetle“ vardą.
Amerikoje iki šiol šis „Beetle“ traktuojamas kaip moteriškas automobilis.
4 vieta - „Chevrolet SSR“
Dar vienas automobilis, kuris atkeliauja iš „Chevrolet“ kompanijos. Nors iš pirmo žvilgsnio tai yra pikapas, tačiau jis turėjo vieną įdomų privalumą - sulankstomą stogą. Įdomi koncepcija išgyveno tik keturis metus ir nesulaukė komercinės sėkmės.
3 vieta - „Hummer H2“
Iš tikro automobilis buvo neblogas, tačiau jis pasirodė nelabai tinkamu laiku. Kai prekyboje pasirodė „Hummer H2“, visame pasaulyje nenumaldomai pradėjo kilti benzino kainos. Kas norėjo visureigio, kuris šimtui kilometrų suvartodavo 20 ar net 30 litrų degalų? Net ir amerikiečiai pasakė - ne.
2 vieta - „Nissan Cube“
Daiktas, kuris puikiai tinka japonams, ne visada gali tikti amerikiečiams. „Nissan Cube“ yra puikus pavyzdys, kai maži „Kei“ tipo automobiliai nesulaukia tinkamo visuomenės dėmesio. Pavyzdžiui, šiais metais amerikonai nupirko TIK 401 šio automobilio vienetą.
1 vieta - „Smart ForTwo“
Maži automobiliai niekada nebuvo populiarūs Amerikoje, tačiau „Smart ForTwo“ istorija buvo truputėlį kitokia. Automobilis buvo per mažas ir per brangus, kad taptų populiariu tautai, kuriai dydis yra labai svarbu.