• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pastaruosius 20 metų reklama padarė didžiulę įtaką vartotojams ir visiškai pakeitė jų įpročius. Tie, kurie sugebėjo perprasti šį viliojimo meną, susikrovė didžiulius turtus. O tie, kurie nespėjo eiti koja kojon su progresu, buvo nublokšti į reklamos verslo dugną. Kaip tai įmanoma? Į šį klausimą atsako skandalingas ir provokuojantis filmas „P karta“, kurį penktadienio vakarą rodys Pirmasis Baltijos kanalas.

Per pastaruosius 20 metų reklama padarė didžiulę įtaką vartotojams ir visiškai pakeitė jų įpročius. Tie, kurie sugebėjo perprasti šį viliojimo meną, susikrovė didžiulius turtus. O tie, kurie nespėjo eiti koja kojon su progresu, buvo nublokšti į reklamos verslo dugną. Kaip tai įmanoma? Į šį klausimą atsako skandalingas ir provokuojantis filmas „P karta“, kurį penktadienio vakarą rodys Pirmasis Baltijos kanalas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rašytojo Viktoro Pelevino romano motyvais sukurta fantastinė tragikomedija „P karta“ visame pasaulyje sukėlė daugybę karštų diskusijų. Čia beveik viskas paremta haliucinacijomis – pradedant revoliucionieriaus Če Guevaros kalba apie tai, kodėl ir kaip televizija sunaikina žmogų, baigiant senovės Babilono dievų pamokslais.

REKLAMA

1990-ųjų pradžia. Inteligentiškas jaunuolis Vavilenas Tatarskis, Literatūros instituto absolventas, ima kioske pardavinėti cigaretes. Bet laimingo atsitiktinumo dėka jis patenka į reklamos pasaulį ir atranda savyje talentą – kurti įsimintinus reklaminius šūkius. Taip jis iš pradžių tampa reklamos tekstų kūrėju, o vėliau kūrybininku.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo smulkių užsakymų Vava greitai pereina prie stambių prekių ženklų ir politinių reklamų. Adaptuodamas užsienyje sukurtas reklamas „rusiškam mentalitetui“, jis lengvai įžengia į XXI amžių bei ruošiasi ilgai ir laimingai gyventi. Bet jį neramina viena mintis – kas valdo šį beprotišką reklamos pasaulį?

„P karta“ – intelektualus ir labai juokingas, pilnas specialiųjų efektų ir nuoširdumo filmas, paprastai ir suprantamai pasakojantis apie tai, kaip pionieriai tapo reklamos specialistais, o „Pepsi karta“ pasirinko Coca-Colą. Vos prieš metus kino teatruose rodytą filmą PBK žiūrovai pamatys jau šio penktadienio vakarą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų