Naująjį modelį iš tikrųjų galima pavadinti kompaktišku. „Fiat Ægea“ yra 4.5 metro ilgio, 1.7 metro pločio ir 1.4 metro aukščio. Tuo tarpu ratų bazės ilgis siekia 2.64 metro.
Italijoje sukurtas sedanas bus komplektuojamas su vienu iš keturių variklių. Variklių gamą sudaro du benzininiai ir du dyzeliniai motorai, kurių pajėgumas svyruoja nuo 90 iki 120 arklio galių. Priklausomai nuo pasirinkto variklio ir komplektacijos lygio, automobilis galės būti komplektuojamas ir su automatine pavarų dėže.
Kaina? Tinkamiausias atsakymas būtų - konkurencinga. Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis modelis kainuos nuo 10 tūkst. eurų.
„Fiat“ yra ne tik didžiausias darbdavys Italijoje, bet ir vienas iš tų gamintojų, kuris yra daugkartinis „Europos metų automobilis“ nugalėtojas. Tačiau pastarieji metai buvo sunkūs ne tik „Fiat“, bet ir visam „Fiat“ koncernui. Vis dėlto, atsigaunantys automobilių pardavimai leidžia ne tik dengti nuostolius, bet ir investuoti į visiškai naujus modelius. Vienas iš jų - šiandien Turkijoje pristatytas „Fiat Ægea“.
„Fiat Ægea“ yra vienas iš trijų visiškai naujų modelių, kurie artimiausiu metu pradės riedėti Turkijoje esančios gamyklos konvejeriu. Visi trys modeliai bus kompaktinės klasės automobiliai ir iš panašaus dydžio modelių išsiskirs erdviu interjeru, ekonomiškais varikliais ir kas be ko - itališkiems automobiliams būdingu stiliumi.
Prie pirmojo kompaktinės klasės modelio dirbo daugiau kaip 2000 žmonių komanda, kuri beveik trejus metus intensyviai dirbo prie ambicingiausio ir svarbiausio „Fiat“ kompanijos projekto.
„Fiat“ yra ne tik didžiausias darbdavys Italijoje, bet ir vienas iš tų gamintojų, kuris yra daugkartinis „Europos metų automobilis“ nugalėtojas. Tačiau pastarieji metai buvo sunkūs ne tik „Fiat“, bet ir visam „Fiat“ koncernui. Vis dėlto, atsigaunantys automobilių pardavimai leidžia ne tik dengti nuostolius, bet ir investuoti į visiškai naujus modelius. Vienas iš jų - šiandien Turkijoje pristatytas „Fiat Ægea“.
„Fiat Ægea“ yra vienas iš trijų visiškai naujų modelių, kurie artimiausiu metu pradės riedėti Turkijoje esančios gamyklos konvejeriu. Visi trys modeliai bus kompaktinės klasės automobiliai ir iš panašaus dydžio modelių išsiskirs erdviu interjeru, ekonomiškais varikliais ir kas be ko - itališkiems automobiliams būdingu stiliumi.
Prie pirmojo kompaktinės klasės modelio dirbo daugiau kaip 2000 žmonių komanda, kuri beveik trejus metus intensyviai dirbo prie ambicingiausio ir svarbiausio „Fiat“ kompanijos projekto.