Didysis amerikiečio Lance'o Armstrongo sugrįžimas 2009-aisiais į „Tour de France“ nepadovanojo jam 8-osios pergalės (2009 m. – 3 vieta, 2010 m. – 23 vieta), bet ir nesumažino jo populiarumo, o Turo organizatoriams „Amaury Sport Organisation“ (sutr. ASO) netgi atnešė pelno.
Daugiausiai laiškų
„Tour de France“ šeimininkų šaltiniais, nors antrasis L. Armstrongo mėginimas užsikabinti lyderių gretose buvo pasmerktas po pirmųjų nesėkmių Olandijoje, amerikiečio, šiemet atstovavusio „RadioShack“ (o nebe „Astana“) komandai, pašto dėžutė ir vėl buvo populiariausia.
Bendrovė „Dynapost“, atsakinga už pašto pristatymą „Tour de France“ dalyviams, kas metais pateikia išklotinę, kurioje atsispindi didžiausio laiškų srauto adresatai.
Tarp populiariausių – ir prancūzai
Tradiciškai tarp populiariausiųjų figūruoja bent vienas Prancūzijos favoritas, iš kurių šiemet pirmajame 3-etuke ir vėl išliko Thomas Voeckleris („Bouygues Telecom“), pagal gautų laiškų skaičių užimantis 3 vietą po L. Armstrongo ir liuksemburgiečio Andy Schlecko („Saxo Bank“). O Brice Feillu („Agritubel“) pakeitė Sylvainas Chavanelis („Quick Step“), nežymiu skirtumu aplenkęs Alberto Contadorą.
„Tour de France 2010“ korespondencija:
1. Lance'as Armstrongas (JAV) – 327 laiškai
2. Andy Schleckas (LIUK) – 253 laiškai
3. Thomas Voeckleris (PRAN) – 229 laiškai
4. Sylvainas Chavanelis (PRAN) – 219 laiškų
5. Alberto Contadoras (ISP) – 191 laiškas
„Tour de France 2009“ korespondencija:
1. Lance'as Armstrongas (JAV) – 108 laiškai
2. Thomas Voeckleris (PRAN) – 84 laiškai
3. Tomas Boonenas (BEL) – 58 laiškai
4. Brice Feillu (PRAN) – 49 laiškai
5. Alberto Contadoras (ISP) – 49 laiškai
Čempionas – 5-etuko gale
Nors jau antrus metus iš eilės „Tour de France“ čempionu tampa ispanų numylėtinis Alberto Contadoras, pagal gautus gerbėjų laiškus, populiariausių adresatų 5-etuke jam tenka paskutinė vieta.
Palyginus su 2009 metais, paštu siunčiami laiškai taip pat tampa populiaresni, nors, savaime suprantama, nepalyginamai įspūdingesni korespondencijos srautai „Tour de France“ favoritus pasiekia interneto zonos socialiniuose tinklapiuose, tokiuose kaip „Twitter“ ir kt.
Reklama – atsipirko
Prestižiškiausios pasaulio lenktynės „Tour de France“ buvo transliuojamos 121 TV kanalu 186 šalyse. Pelnas, gautas reklamuojant Alberto Contadoro ir Lance'o Armstrongo dvikovą, 2009 m. pavirtusią „Astana“ bendrakomandininkų ambicijų kova, o 2010 m. persitransformavusią į Alberto Contadoro ir Andy Schlecko duelę, siekė 32 mln. Dolerių. Šiuo laimikiu džiaugėsi ne tik Turo organizatoriai, bet ir rėmėjai bei partneriai, tokie kaip „Orange“, „Skoda“, „Nike“, „LCL Banque“, „Carrefour“ ir kt.
Be „Tour de France“, pelningiausiųjų sąraše minimas „Rallye Paris-Dakar“, „Marathon de Paris“ ir kitos dviračių lenktynės, kurias organizavo ASO ir kurios davė 20% pelno.