Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vokietijoje leidžiamo Auto Motor und Sport redakcija teigia, kad naujasis Ferrari variklis yra truputėlį sunkesnis negu daugelis tikėjosi iki šiol. Sauber ir Marussia, kurios šiemet naudoja itališkus variklius teigia, jog 1.6 litro motoras sveria 13 kilogramų per daug.
Žurnalo korespondentas Michaelis Schmidtas teigia, kad papildomas variklio svoris gali būti pagrindinė problema dėl kurios Ferrari jėgaine varomi bolidai negali pasivyti savo priešininkų.
Pasibaigus pirmajam šių metų Formulės-1 etapui, savo rezultatais nebuvo patenkinti nei pilotai nei inžinieriai.
Nors Fernando Alonso pilotų įskaitoje gerokai lenkia savo didžiausią priešininką S.Vettelį, tačiau jis nuo lenktynių lyderio atsiliko net 35 sekundėmis.
Į paviršių išlindus šiai problemai, sumažinti variklio svorį gali būti sudėtinga, nes agregato pakeitimus galima atlikti tik turint labai rimtą priežastį.
Vokietijoje leidžiamo Auto Motor und Sport redakcija teigia, kad naujasis Ferrari variklis yra truputėlį sunkesnis negu daugelis tikėjosi iki šiol. Sauber ir Marussia, kurios šiemet naudoja itališkus variklius teigia, jog 1.6 litro motoras sveria 13 kilogramų per daug.
Žurnalo korespondentas Michaelis Schmidtas teigia, kad papildomas variklio svoris gali būti pagrindinė problema dėl kurios Ferrari jėgaine varomi bolidai negali pasivyti savo priešininkų.
Pasibaigus pirmajam šių metų Formulės-1 etapui, savo rezultatais nebuvo patenkinti nei pilotai nei inžinieriai.
Nors Fernando Alonso pilotų įskaitoje gerokai lenkia savo didžiausią priešininką S.Vettelį, tačiau jis nuo lenktynių lyderio atsiliko net 35 sekundėmis.
Į paviršių išlindus šiai problemai, sumažinti variklio svorį gali būti sudėtinga, nes agregato pakeitimus galima atlikti tik turint labai rimtą priežastį.