Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ferrari 312 buvo paskutinis kompanijos modelis su kuriuo italai dalyvavo įvairiose žiedinėse lenktynėse. Nutraukus šio prototipo gyvenimą, Ferrari nusprendė visą dėmesį skirti Formulei-1.
Kaip ir daugelis Ferrari automobilių, taip ir šis turi vardą, kurio pagalba galima sužinoti variklio tūrį ar cilindrų skaičių. 3 - darbinis tūris, 12 - cilindrų skaičius. Jeigu kalbėtume paprastiems žmonėms nuobodžia kalba, tai šis variklis yra 2991 cm3 darbinio tūrio, išvysto 343 kW galią esant 10,800 aps/min.
1972 metais Ferrari su šiuo bolidu laimėjo visas lenktynes, kuriose dalyvavo. Vienintelės varžybos, kuriose Ferrari turėjo nusileisti - 24 valandų Le Manas. Vos 665 kilogramus svėręs bolidas negalėjo pabaigti varžybų dėl įvairių techninių problemų.
Kitaip negu kiti Ferrari automobiliai - šis yra ypatingas. Ne veltui naujas „Petrolicious“ komandos reportažas yra būtent apie jį.
Ferrari 312 buvo paskutinis kompanijos modelis su kuriuo italai dalyvavo įvairiose žiedinėse lenktynėse. Nutraukus šio prototipo gyvenimą, Ferrari nusprendė visą dėmesį skirti Formulei-1.
Kaip ir daugelis Ferrari automobilių, taip ir šis turi vardą, kurio pagalba galima sužinoti variklio tūrį ar cilindrų skaičių. 3 - darbinis tūris, 12 - cilindrų skaičius. Jeigu kalbėtume paprastiems žmonėms nuobodžia kalba, tai šis variklis yra 2991 cm3 darbinio tūrio, išvysto 343 kW galią esant 10,800 aps/min.
1972 metais Ferrari su šiuo bolidu laimėjo visas lenktynes, kuriose dalyvavo. Vienintelės varžybos, kuriose Ferrari turėjo nusileisti - 24 valandų Le Manas. Vos 665 kilogramus svėręs bolidas negalėjo pabaigti varžybų dėl įvairių techninių problemų.
Kitaip negu kiti Ferrari automobiliai - šis yra ypatingas. Ne veltui naujas „Petrolicious“ komandos reportažas yra būtent apie jį.