1 iš 10-ies
Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi „Tom Hartley Junior“ turi pasiūlyti šį bei tą gardesnio – „Ferrari 275 GTB/C“. Matote, automobilio pavadinime esanti raidė – C, turi ypatingą reikšmę.
„Ferrari 275 GTB/C“ buvo skirti įvairioms automobilių sporto varžyboms: „Targa Florio“, 1000 kilometrų lenktynėms Niurburgringe, 24 valandų lenktynėms Le Mane.
Reikšmingiausias ir labiausiai įsimintinas šio automobilio pasirodymas įvyko 1965-ųjų Le Mane. Tuomet „Ferrari 275 GTB/C“ užėmė trečią vietą ir į priekį praleido dvejus „Ferrari 250 LM“ bolidus.
Tuo tarpu ant prekystalio atsigulsiantis egzempliorius yra pažymėtas 7 numeriu. Jis, taip pat, yra vienas iš trijų egzempliorių, turinčių vairą ne kairėje, bet dešinėje pusėje. 1965-aisiais metais automobilis pagal užsakymą buvo pagamintas automobilių sporto pasaulio atstovui – Paddy McNally. Šiuo metu nėra žinoma ar su šiuo automobiliu buvo dalyvaujama varžybose, tačiau per kelis dešimtmečius šis „Ferrari“ nuriedėjo beveik 133 tūkst. kilometrų.
Labai greitas sportinis bolidas
„Pininfarina“ meistrų suprojektuotas automobilio kėbulas, pagal šiandienos standartus, pasižymi labai kompaktiškais išmatavimais. Automobilio ilgis siekia vos 4,3 metro, plotis siekia 1,7 metro, o aukštis – 1,16 metro.
Tuo tarpu iš aliuminio pagamintas kėbulas padėjo „Ferrari“ inžinieriams užtikrinti, jog automobilis svers mažiau negu toną, o tiksliau – 980 kilogramų.
Už pakankamai ilgo variklio dangčio slepiasi 3,3 litro, 12 cilindrų agregatas, išvystantis 300 arklio galių arba 91 arklio galią vienam litrui, o tai – stulbinantis rodiklis.