Maždaug 20 kilometrų nuo Modenos miesto centro nutolusi ferma iš pirmo žvilgsnio niekuo nesiskiria nuo kitų. Joje netrūksta sūrio ir vyno mėgėjų, tačiau po didžiulio pastato stogu slypi milžiniška automobilių kolekcija, kuri nepadarytų gėdos net ir prestižiškiausiems automobilių muziejams.
Ši ypatinga ferma priklauso italų porai, kuri nuo pat 1980-ųjų pradėjo kolekcionuoti ir restauruoti įvairiausius klasikinius automobilius. Nuo pat devinto dešimtmečio iki dabar, šioje fermoje lankėsi „Ferrari“, „Alfa Romeo“, „BMW“, „Fiat“, „Lancia“ ir net „Mercedes Benz“ markių mašinos, tačiau fermos savininkai nuolatos turėjo silpnybę „Maserati“ logotipu pažymėtiems automobiliams. Būtent šios markės modelių šioje fermoje yra daugiausiai. Tai - „Panini Motor Museum“
Vienas ryškiausių kolekcijos eksponatų - „Maserati Tipo 63“. 12 cilindrų, 325 arklio galias išvystantį motorą turintis bolidas sugebėdavo pasiekti 310 km/val. maksimalų greitį. Iš viso buvo pagaminti šeši „Tipo 63“ vienetai.
Retų, sportiškų, seksualių „Maserati“ modelių eilė. Pavyzdžiui, pirmoje nuotraukoje matomas „Maserati Simun“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su automobilių kėbulų gamintoja „Ghia“. „Simun“ turėjo būti aukščiausios klasės 2+2 tipo kupė, kuris visus praeivius galėtų užburti ne tik savo išvaizda, bet ir 4.2 litor benzininiu varikliu. Deja, automobilis taip ir nepateko į serijinę gamybą. Šalia „Simun“ stovi „Maserati Ttipo 124“, kurio kėbulo linijas nupaišė garsusi Giorgetto Giugiaro.
Moderniausias automobilis šioje kolekcijoje. Nors šis gražuolis daugeliui žinomas kaip „Maserati 3200 GT“, tačiau tai lenktynėms paruošta versija, kuri oficialiai vadinama „Maserati Corse“ vardu.
Dar vienas prototipas, kurių buvo pagaminti tik keli egzemplioriai. 1990 metais pristatytas „Maserati Chubasco“ tapo šios markės inžinierių bandymų laboratorija.