Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„FCA Heritage“ padalinys, priklausantis „Stellantis“ koncernui, atliekantis įvairių itališkų markių restauravimo darbus, šią savaitę pristatė automobilį, prie kurio pastaruoju metu dirbo padalinio darbuotojai.
„Alfa Romeo SZ“ pirmą kartą buvo pristatytas 1989 metais Ženevos automobilių parodoje. Tuomet jis buvo vadinamas koncepciniu, tačiau kaip ir priklauso „Alfa Romeo“ ženkliuką dėvintiems konceptams, „SZ“ kupė netrukus pateko į ribotą serijinę gamybą.
„Zagato“ dizainerių suprojektuotas automobilis į „FCA Heritage“ padalinio darbuotojų rankas pateko netikėtomis aplinkybėmis. Matote, būtent šis automobilis įdomus tuo, kad jis tai yra vienas pirmųjų serijinių „Alfa Romeo SZ“ automobilių.
Iš pradžių jis savo gyvenimą pradėjo kaip bandomasis triušis. Su juo inžinierių komanda lakstė „Alfa Romeo“ bandymų poligone. Vėliau – jis buvo naudojamas oficialiose prezentacijose.
Kadangi būtent šis egzempliorius turėjo išskirtinę paskirtį, „FCA Heritage“ meistrai tikina, jog turi keletą išskirtinių savybių. Pavyzdžiui, šis „Alfa Romeo SZ“ turi kitokį vairą be prietaisų skydelį.
Istoriniu požiūriu – tai ypatingos vertės automobilis. „FCA Heritage“ padalinio darbuotojai atsižvelgdami į šio projekto svarbą, ryžosi atlikti visapusišką automobilio restauraciją. Automobilio kėbulas, interjero detalės, brangios judančios ir nusidėvinčios detalės – viskas nauja.
Šiuo metu nėra žinoma kiek tokio automobilio restauracija galėtų kainuoti, tačiau galima net neabejoti, jog tokio reto „Alfa Romeo“ sutvarkymas kainuoja ne mažiau kaip 100 000 eurų.
„FCA Heritage“ padalinys, priklausantis „Stellantis“ koncernui, atliekantis įvairių itališkų markių restauravimo darbus, šią savaitę pristatė automobilį, prie kurio pastaruoju metu dirbo padalinio darbuotojai.
„Alfa Romeo SZ“ pirmą kartą buvo pristatytas 1989 metais Ženevos automobilių parodoje. Tuomet jis buvo vadinamas koncepciniu, tačiau kaip ir priklauso „Alfa Romeo“ ženkliuką dėvintiems konceptams, „SZ“ kupė netrukus pateko į ribotą serijinę gamybą.
„Zagato“ dizainerių suprojektuotas automobilis į „FCA Heritage“ padalinio darbuotojų rankas pateko netikėtomis aplinkybėmis. Matote, būtent šis automobilis įdomus tuo, kad jis tai yra vienas pirmųjų serijinių „Alfa Romeo SZ“ automobilių.
Iš pradžių jis savo gyvenimą pradėjo kaip bandomasis triušis. Su juo inžinierių komanda lakstė „Alfa Romeo“ bandymų poligone. Vėliau – jis buvo naudojamas oficialiose prezentacijose.
Kadangi būtent šis egzempliorius turėjo išskirtinę paskirtį, „FCA Heritage“ meistrai tikina, jog turi keletą išskirtinių savybių. Pavyzdžiui, šis „Alfa Romeo SZ“ turi kitokį vairą be prietaisų skydelį.
Istoriniu požiūriu – tai ypatingos vertės automobilis. „FCA Heritage“ padalinio darbuotojai atsižvelgdami į šio projekto svarbą, ryžosi atlikti visapusišką automobilio restauraciją. Automobilio kėbulas, interjero detalės, brangios judančios ir nusidėvinčios detalės – viskas nauja.
Šiuo metu nėra žinoma kiek tokio automobilio restauracija galėtų kainuoti, tačiau galima net neabejoti, jog tokio reto „Alfa Romeo“ sutvarkymas kainuoja ne mažiau kaip 100 000 eurų.