Finalinė kova buvo tikrai įtempta, lyderiai spaudė iš paskutiniųjų. Klaidų praktiškai buvo išvengta išskyrus keleta smulkmenų :) Kontaktą su bortais turėjo Pranas Sasnauskas su Honda Civic. Praktiškai toje pačioje vietoje, kaip ir ryte išslydęs Honda CRX, Pranas išlėkė iš trasos ir tarkuodamas dešinį kelio atitvarą savo pasirodymą baigė. Jis finišav0 šeštoje vietoje.


17.30 Finalas prasidėjo! Rezultatus stebėkite čia:
http://www.fastlap.lt/live/

17.00 Prie starto rikiuojasi 5-oji anto važiavimo grupė. Tuoj paaiškės kas verti finalo! Prieš sklandžiai ratus prasukant ketvirtai grupei, drifteriai vėl parodė kad yra ir alternatyvus žiedinės trasos naudojimo būdas - įveikti ją važiuojant šonu :) Šį kartą buvo pravežtas nemažas būrys laimingų žiūrovų. Drift taxi.
Beje - alternatyvaus važiavimo žiede meistras XR_as sugebėjo pasirodymą baigti ne tik be priekinio bamperio, tačiau pametė ir slenkstį. :) (Drift happens...)


16.20 Trumpas foto reportažas iš automobilių parko. Vėl kepina saulutė ir džiovina techniką. Visi valo vandenį nuo automobilių. Vienas iš lyderių Neverdauskas vėl sulaužė granatą. Tačiau tai jau ne pirma bėda su šia dalim, todėl lenktynininko tėvelis jau užsimerkęs moką sutvarkyti šią bėdą. Panašu, kad mūsų laukia tikrai labai įdomus keturiolikos geriausius rezultatus parodžiusių automobilių finalas. Finale rezultatai bus skaičiuojami iš naujo, todėl tikrai sunku spręsti ar dabartinis lyderis, Honda S2000 vairuotojas Firantas, pirmą kartą šiais metais laimės Fast Lap greičiausio rato lenktynes.
15.43 Saultė vėl šviečia, trasa džiūva, toliau sukami ratai. Baigus antros grupės važiavimus, trasoje vėl pasirodo formulė.


15.36 Žiūrovai spiečiasi po skėčiais, o kad jiems nebūtų liūdna - į pagrindinę sceną buvo atviliotas DJ Mamania pabrūžinti plokštelių. Linksma!


15.20 Po pirmojo įskaitinio visų grupių važiavimo rezultatai atrodo šitaip:
1 ![]() | 1 | ![]() Honda A2000 | 1:20.963 |
2 ![]() | 1 | ![]() Mitsubishi A3000+ | 1:21.246 |
3 ![]() | 2 | ![]() Honda A2000 | 1:23.282 |
4 ![]() | 2 | ![]() Mitsubishi A3000+ | 1:23.732 |
5 ![]() | 3 | ![]() Honda A2000 | 1:23.953 |
![]() | 1 | ![]() Honda Open | 1:25.678 |
6 ![]() | 3 | ![]() Nissan A3000+ | 1:25.893 |
7 ![]() | 1 | ![]() Honda A1600 | 1:26.100 |
8 ![]() | 4 | ![]() VW A3000+ | 1:26.475 |
9 ![]() | 1 | ![]() BMW A3000 | 1:26.721 |
10 ![]() | 4 | ![]() Honda A2000 | 1:26.930 |
Lietutis vėl kaip reikiant įsismarkavo ir tai neabejotinai atsilieps šiuo metu jau antrąjį kartą važiuojančios antros grupės rezultatams.
14.40 Šis Fast Lapas dar kartą įrodė, kad net su senu puvėsiu galima spardyti subines. Visiems žinomas lenktynininkas pseudonimu Kajokas su savo Renault Megane prisipažino, kad jau penkis metus nebuvo atidarės variklio kapoto. Nepaisant to, už jo laiko susirikiavo visa eilė EVO. Tačiau, jei sugalvosite dalyvauti kitame Fast Lapo etape, jau kitais metais jums reikia gerų padangų, kurios po lenktyniu bus ne kokios kondicijos. Taip pat dažnas lenktynininkas po važiavimo savo variklį pildo gyvybiškais skysčiais. Kalba eina ne apie Red Bull. Taip pat pasiruoškite nuolatos reguliuoti padangų slėgį. Nes išlindus saulutei reikia slėgį nuleisti net iki 1,5 baro. Tai toks jaunojo Fast Lapo lenktynininko pradžiamokslis. Tuojaus paskelbsime pirmų važiavimų rezultatus.
14.25 Lietus pagrąsino ir baigėsi. Ko pasekoje nukentėjo tik ketvirto važiavimo dalyviai. Vėl visus džiugina saulutė.
13.58 Pirmieji lietaus lašai! Tai reiškia, kad prasideda nauja visko pradžia.
13.36 Šiuo metu trasoje vėl vaizdų duoda drifteriai. Tam, kad pademonstruoti tokios lygio driftą, ką čia išdarinėja vyrai, reikia turėti laaabai didelius kiaušinius (nuotraukos nedėsim - kokius). Ok, žiūrim kas įvyko iki šio momento.


Prieš antrąjį kartą pasirodant drifteriams, techninis automobilis iš trasos išvežė du pavargusius ir tempo neatlaikiusius Honda Civic.
Prieš prasidedant antram įskaitinių važiavimų ratui, mūsų jau apžiūrėta
Formulė apsuko ne vieną ratą ir parodė rekordinius šios dienos laikus. Geriausias ratas: 1:12.141. Formulė važiavo ne įskaitoje ir ratus suko viena. To priežastis - saugumas, mat ji yra kiek per greita ir per maža, kad laiku būtu pastebėta sportininkų galinio vaizdo veidrodėliuose.



Formulei įstūmus šios dienos rekordą pirmąjam pasirodymui į trasą išvažiavo drifteriai. Pūtų buvo, kaip per Kalėdas sniego! Rieškučiomis jas sėmėm ir džiaugėmės. O kad drifterių putos mūsų neužliūliuotų - D.Balys pasirodymą paįvairino ir spec.efektu - užkabintas bamperis apsisuko kelis kartus ore ir nulėkė į trasos kraštą. Dariui tai nesutrukdė tęsti pasirodymo ir sulaukti dar daugiau publikos ovacijų!



12.50 Pasibaigus pajėgiausios, pirmos, grupės važiavimams automobilių parke nuotaikos geros. Lyderius skiria nedaug. Geras oras padovanojo gerą nuotaiką žiūrovams. Lenktynininkų technika, kol kas atlaiko spaudimą. Tik Neverdausko Honda Civic šiek tiek tvarkoma, mat išsinėrė granatos guma. Tačiau trūkumas bus greitai pašalintas ir jaunasis lenktynininkas dar žada priešinininkams paspardyti subinę. Jam žada atsakyti senas trasos vilkas Bilinskas. Mūsų žiniomis jis savo EVO pakelė turbinos slėgį ir taip žada pakinkyti daugiau arklių. Taip pat užsidėjo naują, patobulintos formos priekinį bamperį. Tikėkimės, kad šie pakeitimai padės atlošti kelias sekundės dalis.
12.02 Pasibaigus pajėgiausios grupės pirmam važiavimui trejetukas atrodo taip:
1. Andrius Firantas 1:20.963 vid. greitis 148,50 km/h
2. Jonas Poškus 1:21.246 vid. greitis 146,67 km/h
3. Mantas Neverdauskas 1:23.282 vid. greitis 143,13 km/h
Dariaus Motiejūno nuotraukos:


12.00 Šiame Fast Lape yra nemažai Rat stiliaus automobilių. Čia jų visa kolekcija. Keletas Jų pateikiam Jūsų dėmesiui. Taip pat trupitį žiurkikė važiuoja trasa. Tai gerokai rudžių apgraužtas Honda Civic.
11.34 Pirmam įskaitiam važiavimui startavo pirmoji, pati pajėgiausia sportininkų grupė.
11.05 Jau pirmas incidentas. Ketvirtos apšilimo treniruotės metu vienas dalyvis apsivertė. Vairuotojas nenukentėjo. Avariją patyrė neseniai automane aprašytas
Honda CRX.
Vairuotojas leidžiantis nuo "Makuškės" maždaug 160 km/h greičiu kliudė kairės pusės borteli, po to automobilį sumėtė ir po skrydžio į dešinį kelkraštį automobilis kelis kartus vertėsi. Automobis nukentėjo itin stipriai, vairuotojas išlaiko puikią nuotaiką :)
Patekiame automanas.lt ir šios dienos spec. reporterio Justino Karpausko foto reportažą:











11.00 Fast Lap pradžia žada karštas lenktynes. Nors tik atvažiavus į lenktynes kažkas keitėsi kaladėles, kiti akivaizdžiai purtėsi iš streso. Pakalbėjus su lenktynių favoritu Jonu Poškumi po bandomųjų važiavimų jis prisipažino, kad kelio temperatūra ideali ir tai galimybe siekti naujo trasos rekordo. Ko gero bus perlipta per 1.21.
10.47 Treniruočių ratui stoja trečia automobilių grupė.
10.20 Oras puikus. Visi suka paradinius ratus. Sparčiai daugėja žiūrovų, automobilių parkinge rikiuojasi JDMart gang pulkas gražių automobilių.
