„Falx Stalker“ - tai vertikaliai kylančios rotorinės skraidymo priemonės prototipas. Tokio tipo transporto priemonės sėkmingai gyvuoja jau nuo praėjusio amžiaus šeštojo dešimtmečio, tačiau kompanija įprastines technologijas planuoja pastūmėti kiek toliau į priekį.
„Stalker“ korpusas bus padengtas saulės fotoelementais, kurių tiekiama energija leis padidinti 100 AG galios variklio kuro ekonomiją iki 10 litrų vienai skrydžio valandai. Kompanijos teigimu pirmasis visiškai veikiantis „Falx Stalker“ bus sukonstruotas jau šiais metais, dar po 3 m. jį planuojama sertifikuoti.
Vienvietis „Stalker“ modelis turėtų sverti apie 350 kg, o dvivietis - apie 450 kg. „Falx“ regi daugybę tokios transporto priemonės taikymo sričių, įskaitant naudojimą policijoje.
Kol kas neaišku, ar pagrįsti tokie teiginiai. Antai vertikaliai pakylantį rotorinį lėktuvą V-22 JAV kariuomenė kūrė daugiau kaip 20 metų.
Tad ar nedidelė D. Britanijos kompanija sugebės įveikti tuos pačius inžinerinius iššūkius, su kuriais susidūrė V-22 projektuotojai, įskaitant sudėtingą perėjimą tarp sklandymo ir skridimo režimų?
Vis dėlto akivaizdu, kad tokiais asmeniniais lėktuvais skraidyti būtų tikrai įdomu - jei jie būtų pakankamai patikimi ir prieinami finansiniu požiūriu.