Nekantriai laukiamame veiksmo vaidmenų žaidime „Fallout 3“ neliks jokių užuominų į realius narkotikus bei vaistus. Spalio pabaigoje pasirodysiantis projektas buvo „apvalytas“ po to, kai Australijos institucija, klasifikuojanti žaidimus pagal tinkamumą amžiaus grupėms, atsisakė suteikti jam bet kokią klasę dėl menamai galimo žalingo poveikio žaidėjams. Praktiškai tai būtų reiškę visišką draudimą platinti „Fallout 3“ Australijos rinkoje.
Siekdama išvengti panašios rizikos ir kitose šalyse, žaidimą kurianti bendrovė „Bethesda Game Studios“ nusprendė atlikti „Fallout 3“ modifikacijas ir iš visų jo versijų pašalinti bet kokį realiai egzistuojančių narkotinių medžiagų ir vaistų paminėjimą.
„Buvo iškeltas klausimas dėl realiai egzistuojančių medžiagų pavadinimų naudojimo žaidimo siužete. Mes nutarėme pašalinti tokius paminėjimus ir pakeisti išgalvotais pavadinimais. Siekdami išspręsti nesusipratimų tarp skirtinguose regionuose gyvenančių žaidėjų galimybę, pakeitimus atlikome visose versijose“, - aiškina situaciją „Bethesda“ viceprezidentas Pete Hines.
Pradiniame siužeto variante žaidėjai turėjo malšinti gyvenimo postapokaliptiniame pasaulyje skausmą tokiomis medžiagomis kaip morfijus, tačiau, australų manymu, tai skatina nepagrįstą narkotikų ar receptinių vaistų naudojimą realiame gyvenime. Todėl „Fallout“ kūrėjai pašalino realius pavadinimus ir juos pakeitė išgalvotais.
„Fallout 3“ veiksmas vyks 2277 mūsų eros metais, praėjus 2 šimtmečiams po žemę suniokojusio branduolinio karo ir 36 metams nuo „Fallout 2“ vykusio veiksmo. Pagrindinis herojus palieka priešatominę slėptuvę ir išvyksta ieškoti paslaptingai dingusio tėvo.