Tačiau atnaujinęs savo reklamos platformą „Facebook“ taip pat patikino suprantantis, kad reklama gali erzinti, todėl suteiksiantis vartotojams įrankių kontroliuoti, kokią reklamą jie matys.
„Kadangi mes suteikiame žmonėms galingesnių kontrolės priemonių, mes taip pat pradėjome rodyti reklamą „Facebook“ socialiniame tinkle vartotojui naudojantis stacionariu kompiuteriu, jeigu iki šiol ji buvo blokuojama“, – savo tinklaraštyje paskelbtame pranešime sakė reklamos ir verslo platformos viceprezidentas Andrew Bosworthas (Endriu Bosvortas).
Reklamą blokuojanti programinė įranga paprastai neveikia mobiliuosiuose įrenginiuose, kuriais žmonės daugiausia naudojasi jungdamiesi prie „Facebook“. Skaičiuojama, kad tokios programos neleidžia per metus gauti milijardų JAV dolerių pajamų iš reklamos. O reklaminėmis pajamomis finansuojamos paslaugomis, kuriomis žmonės naudojasi nemokamai.
„Facebook“ yra viena iš tų nemokamų paslaugų, ir reklama padeda mūsų misijai leisti žmonėms dalintis informacija ir padaryti pasaulį atviresnį ir labiau susijusį“, – sakė A. Bosworthas.
Tačiau rodydamas reklamą „Facebook“ taip pat palengvino naudojimąsi reklamos nustatymo įrankiais, leidžiančiais pašalinti temas, kurios jų nedominą, o taip pat blokuoti reklamą verslo įmonių ir organizacijų, kurios įtraukė vartotojus į savo klientų sąrašus.
„Mes sukūrėme reklamos formatą ir reklamos kontrolės įrankius, kad pašalintume priminė priežastį, kodėl jie ėmė naudoti reklamą blokuojančią programinę įrangą. Žmonės nemėgsta reklamos, kuri jiems yra nesvarbi, ir kuri trukdo jų potyriui“, – sakė A. Bosworthas.