Socialinis tinklas „Facebook" ruošiasi savo vartotojams JAV pateikti bandomąją naujos paslaugos, siūlančios prekybines nuolaidas, versiją. Ilgainiui naująja nuolaidų paslauga galės naudotis visi „Facebook“ vartotojai, pranešė dienraštis „The Wall Street Journal".
Pasak leidinio, „Facebook" nuolaidų programa gali tapti rimtu populiarios nuolaidų svetainės „Groupon.com“ konkurente.
„The Wall Street Journal" šaltinių teigimu, artimiausiomis dienomis bandomoji „Facebook“ nuolaidų paslaugos versija bus pasiūlyta Dalaso, Ostino, San Francisko ir San Diego gyventojams. Naujoji paslauga bus integruota su „Facebook Places", vartotojo buvimo vietos nustatymo funkcija. Taigi, dabar kavinės, parduotuvės, restoranai, kino teatrai ir kitos komercinės įmonės galės „Facebook“ vartotojams pateikti specialių pasiūlymų ir vilioti juos nuolaidomis.
Šaltinių teigimu, „Facebook" suteiks galimybę atskirų miestų verslo atstovams užsiregistruoti nuolaidų teikimo programoje ir jau artimiausiu metu pateikti pasiūlymus šio socialinio tinklo vartotojams.