Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ netrukus gali tapti darbo paieškų tarnyba, rašo valuewalk.com. Pasak šaltinių, „Facebook“ susitarė bendradarbiauti su įdarbinimo agentūromis „BranchOut“, „Jobvite“ ir „Work4labs“ bei sukurti atitinkamą internetinę tarnybą. Kol kas neaišku, ar apie laisvas darbo vietas vartotojai sužinos, pamatę įrašus naujienų juostoje, ar kažkokiu kitokiu būdu.
Priminsime, kad 2011 m. spalio mėnesį kompanija „Facebook“ kreipėsi JAV Darbo departamenta bei tris įdarbinimo agentūras, norėdama „padėti sumažinti šalyje nedarbo lygį socialinio tinklo pagalba.“ Tokiu būdu „Facebook“ gali atsirasti specialus puslapis apie laisvas darbo vietas. Kompanijos vadovybės teigimu, pastaroji priemonė padės kovoti su nedarbu dešimtyje nuo to labiausiai kenčiančių valstijų bei Puerto Rike. Ar nauja socialine funkcija galės pasinaudoti kitų šalių vartotojai, kol kas duomenų nėra.
Kurdama naują tarnybą, „Facebook“ tampa tiesioginiu „Monster Worldwide“ ir „LinkedIn“ varžovu. Socialinis tinklas „LinkedIn“ kiek anksčiau jau pasiūlė savo vartotojams socialiai orientuotas funkcijas, kurios turėtų sustiprinti pozicijas darbo paieškos rinkoje (pastaroji vien Jungtinėse Valstijose vertinama maždaug 4,3 mlrd. JAV dolerių).
Nemažai įdarbinimo agentūrų jau dabar labiau linkusios dirbti su „Facebook“, o ne su „LinkedIn“. To paaiškinimas gan paprastas: „Facebook“ turi maždaug 6 kartus daugiau vartotojų, nei „LinkedIn“. Antra vertus, reikia pažymėti, kad daugumai „Facebook“ vartotojų patinka naudotis savo paskyromis išskirtinai nuotraukų talpinimui ir bendravimui su draugais. Dėl šios priežasties „Facebook“ vartotojams gali nepatikti, kad kompanijai vis labiau norisi kištis į jų asmeninį gyvenimą, tuo labiau, kai darbų paieškai galima pasinaudoti „LinkedIn“.