Vienas dalykas, kurio „Facebook“ niekada nevengė – tai pokyčiai. Praėjusią savaitę vykusioje kasmetinėje F8 konferencijoje buvo paskelbta apie naujausius socialinio tinklalapio pasikeitimus. Nuo šiol „Facebook“ tikriausiai paliksite dar daugiau asmeninės informacijos. Naujoji „Timeline“ idėja leis vartotojams ne tik sukelti nuotraukas, filmuotus vaizdus chronologine tvarka, bet ir atrasti bei dalintis realaus laiko patirtimi žiūrint filmus, klausant muzikos ir t.t.
Naujiesiems pokyčiams neliks abejingi ir prekybininkai. Turėdamos galimybę pasidalyti išsamia patirtimi ir pasiekimais, daugelis įmonių gali suklestėti ar išpopuliarėti „Facebook“ ir jo vartotojų dėka. Pirma, jos galės pristatyti savo naujausius produktus, o žmonės dalintis informacija apie juos tarpusavyje. Antra, nuolatiniai įmonės klientai ir fanai „Facebook“ taps ilgalaikiais tų produktų „propaguotojais".
Jei „Facebook“ skelbimai ir reklamos šiuo metu leidžia jums nukreipti savo interesus viena ar kita linkme, tai naujoji idėja atvers duris kitokio tipo informacijai plisti. Įsivaizduokite, kad bilietų rezervavimo ir pardavimo internetu sistema jums ir jūsų draugui atsiunčia bilietus į „Radiohead" koncertą, tik dėl to, kad jūs su draugu klausėte jų muzikos vienu metu ir pasidalinote šia informacija su visais savo draugais.
Jūsų kaip fano vaidmuo taip pat pereis į kitą lygį. Dauguma įmonių jau kuria specialias programas, kurios galės pasiekti savo klientų duomenų bazę ir, atsižvelgiant į asmeninius žmonių duomenis, siūlyti tik jiems pritaikytus reklaminius sprendimus. Pavyzdžiui, „American Express", „Tasti D-Lite" ir „Starbucks" jau sukūrė savo gerbėjų duomenų bazę ir suteikė tik jiems skirtas lojalumo programas. Tai – visiškai naujas požiūris į klientus.
Žinoma, naujieji pokyčiai nebus įgyvendinti per vieną naktį. Kai kurios įmonės dar nėra pakankamai „subrendusios" šių idėjų įgyvendinimui ir neturi didelio gerbėjų rato. Aišku tik viena, „Facebook“ taps svarbiu elementu rinkoje, leisiančiu įmonei pristatyti savo prekinį ženklą ir surasti modernių būdų, kaip jį padaryti veiksmingą.
Kai perprasite pagrindinius „Facebook“ niuansus, tokius kaip „EdgeRank" slaptas algoritmas, kurį galite naudoti nustatant, kas ir kada gali matyti jūsų informaciją (arba kas jos neturi matyti) jūsų pagrindiniame naujienų sraute, tik tuomet pradėkite naudotis interaktyviąja „Facebook“ sistema.