Vartotojams, savo paieškose arba žinutėse įrašiusiems žodžius „šariatas“ ar „modžahedas“, išvys antiekstremistinius vaizdo įrašus. Bendrovės yra sunerimusios dėl ekstremistinio pobūdžio informacijos plėtros ir nusprendė pradėti kampaniją dėl terorizmo propagandos internete tyrimo, skelbia „The Wall Street Journal“. Tyrimo metu „Alphabet“ naudosis jau šiuo metu reklamos tikslais naudojama technologija, kai pagal žmogaus paieškoje įvedamus raktažodžius yra pateikiami pardavimų pasiūlymai.
Vartotojams, kurių žinutėse bus galimos užuominos apie ekstremizmą, bus demonstruojami animaciniai filmukai nukreipti prieš ekstremizmą. Kampanijos kūrėjai tikisi, kad tai leis sukurti atsvarą propagandai, kurią internete vysto teroristinės organizacijos.
„Instagram“ stoja į kovą su priekabiavimu
Bendrovei „Facebook“ priklausantis socialinis nuotraukų ir vaizdo įrašų dalijimosi tinklas „Instagram“ pirmadienį pranešė stojantis į kovą su priekabiavimu ir bent jau daliai savo vartotojų suteikiantis naują priemonę.
Tinklas jau leidžia kai kurioms garsenybėms ir kitiems vartotojams, kurių paskyros sulaukia didžiulio komentarų srauto, filtruoti komentarus pagal raktinius žodžius, o taip pat išjungti galimybę komentuoti tam tikrus įrašus.
„Mūsų tikslas yra paversti „Instagram“ draugiška, smagia ir, svarbiausia, saugia saviraiškos vieta“, – agentūrai AFP elektroniniu paštu atsiųstame komentare sakė socialinio tinklo atstovas.
Jo teigimu, jeigu priekabiavimą nukreiptos priemonės testavimas pasiteisins, galimybę filtruoti ir išjungti komentarus per ateinančias kelias savaites bus pasiūlyta visiems vartotojams.
„Instagram“ jau leidžia ištrinti komentarus arba juos filtruoti blokuojant nešvankius komentarus.
„Instagram“ birželį pranešė, kad jos vartotojų skaičius viršijo pusę milijardo. Per mažiau nei metus jis šoktelėjo 100 mln. Daugiau nei 80 proc. šio tinklo vartotojų gyvena už Jungtinių Valstijų ribų.
„Facebook“ įsigijo „Instagram“ 2012 metais.