Paskutinei atkarpai „Norma M30“ prototipą į trasą išvairavo G.Grinbergas. Po sustojimo boksuose komanda nukrito net į 6 vietą, bet neblogas vienodas Gusto tempas leido vytis konkurentus ir likus pusvalandžiui iki finišo lietuvis jau važiavo ketvirtoje vietoje. Kova su bronzinę poziciją užimančiu „Nielsen Racing“ pilotu A.Wells truko net 15 minučių ir galiausiai baigėsi Gusto naudai. Lenktynių transliacijos režisieriai ilgai nepaleido iš kamerų ryškiaspalvio automobilio, nes prie Gusto sparčiai artėjo N.Moore iš „Inter Europol Competition“. Didžiuliame skirtingo greičio mašinų sraute jaunasis pilotas sugebėjo išlaikyti persvarą iki pat paskutinio rato, tačiau čia sėkmė nuo jo nusisuko. Likus keliems posūkiams priešais važiavęs šiek tiek lėtesnis GTE kategorijos „Ferrari“ privertė pristabdyti ir tuo pasinaudojo varžovas.
Nors po finišo lenktynininkas buvo nusiminęs, bet verta pažymėti, kad šešiolikmečio G.Grinbergo įspūdingas debiutas neliko nepastebėtas autoritetingų autosporto komentatorių ir ekspertų. Gal labiau patyręs lenktynininkas ir būtų sugebėjęs išlaikyti už savęs spaudžiantį konkurentą, bet tai buvo vienintelė Gusto klaida visą lenktynių savaitgalį pilotuojant 420 AG turintį ir beveik 300 km/h pasiekiantį bolidą.
Europos Le Mano serijos lenktynės pirmą kartą surengtos 2001 metais. Šiemet įvyks 6 ELMS etapai legendinėse trasose: Paulo Ricard‘o (Prancūzija), Moncos (Italija), Barselonos (Ispanija), Spa (Belgija), Silverstouno (Didžioji Britanija) ir Portimao (Portugalija). Vienu metu trasoje varžosi 41 LMP2, LMP3 ir LMGTE klasių automobiliai.
Paulo Ricardo trasoje Prancūzijoje vykusiose Europos Le Mano čempionato (ELMS) lenktynėse G.Grinbergas finišavo per žingsnelį nuo podiumo.
Jauniausias lenktynių pilotas, šešiolikmetis vilnietis su komandos draugais Lorenzo Bontempelli ir Damiano Fioravanti LMP3 kategorijos „Norma M30 Nissan V8“ automobiliu įveikė visas 4 valandų lenktynes ir finiše tik 1.484 sekundės nusileido konkurentams iš „Inter Europol Competition“. Antroje vietoje lenktynes baigė „Eurointernational“, o nugalėjo „Ultimate“ komanda.
Lenktynės nuo pat starto priminė dramą ir trilerį viename. Po starto lietuvio „Oregon Team“ smuktelėjo į penktą vietą, bet pirmas už vairo sėdėjęs D.Fioravanti atsikovojo kelias pozicijas ir pakilo į antrą vietą. Tačiau prieš pat antros lenktynių valandos pabaigą jam kelią užkirto LMP2 kategorijos automobilis. Norėdamas išvengti susidūrimo Damiano turėjo staigiai stabdyti ir apsisuko. Trumpas sustojimas trasoje kainavo nemažai sekundžių ir komanda nukrito į ketvirtą vietą. Prie vairo sėdus labiausiai patyrusiam komandos pilotui L.Bontempelli atsilikimą nuo varžovų vėl pavyko sumažinti ir galų gale pakilti į trečią vietą.
Paulo Ricardo trasoje Prancūzijoje vykusiose Europos Le Mano čempionato (ELMS) lenktynėse G.Grinbergas finišavo per žingsnelį nuo podiumo.
Jauniausias lenktynių pilotas, šešiolikmetis vilnietis su komandos draugais Lorenzo Bontempelli ir Damiano Fioravanti LMP3 kategorijos „Norma M30 Nissan V8“ automobiliu įveikė visas 4 valandų lenktynes ir finiše tik 1.484 sekundės nusileido konkurentams iš „Inter Europol Competition“. Antroje vietoje lenktynes baigė „Eurointernational“, o nugalėjo „Ultimate“ komanda.
Lenktynės nuo pat starto priminė dramą ir trilerį viename. Po starto lietuvio „Oregon Team“ smuktelėjo į penktą vietą, bet pirmas už vairo sėdėjęs D.Fioravanti atsikovojo kelias pozicijas ir pakilo į antrą vietą. Tačiau prieš pat antros lenktynių valandos pabaigą jam kelią užkirto LMP2 kategorijos automobilis. Norėdamas išvengti susidūrimo Damiano turėjo staigiai stabdyti ir apsisuko. Trumpas sustojimas trasoje kainavo nemažai sekundžių ir komanda nukrito į ketvirtą vietą. Prie vairo sėdus labiausiai patyrusiam komandos pilotui L.Bontempelli atsilikimą nuo varžovų vėl pavyko sumažinti ir galų gale pakilti į trečią vietą.