„Changan“ – tai seniausias Kinijos automobilių gamintojas, savo veiklą pradėjęs 1862 metais. Nors daugelį metų „Changan“ gamino ne automobilius, tačiau dabar tai ketvirtas pagal dydį automobilių gamintojas Kinijoje. Pardavimų apimtimis „Changan“ nusileidžia tik „SAIC“, „FAW“ ir „Dongfeng“.
Kaip ir daugelis kitų, didžiausių Kinijos automobilių gamintojų, taip ir „Changan“ turi planų plėstis senajame žemyne, kuriame jaučiamas nuosaikių, įperkamų automobilių trūkumas. Būtent šią nišą „Changan“ ruošiasi ir užimti.
Europoje „Changan“ planuoja debiutuoti su vidutinės klasės sedanu bei keliais visureigiais. Iš pradžių Europoje pasirodys „Changan UNI-V“ vardu pavadintas sedanas, kuris Europoje galėtų konkuruoti su „Škoda Octavia“ ar „Volkswagen Passat“.
Nors automobilio klasė turėtų pasufleruoti, jog tai bus ganėtinai nuosaikus automobilis, tačiau įmantrių sprendimų ir technologijų gausa sako kitką. Jau standartinėje automobilio įrangoje rasite LED matricos žibintus, naujausias pagalbines vairavimo ir saugumo sistemas, aktyvų galinį spoilerį, automatiškai iš durelių pakylančias rankenėles bei aktyvią aerodinaminio triukšmo slopinimo sistemą. Iš tiesų, moderni automobilio išvaizda labiau primena europietišką automobilį, o ne eilinę europietiško automobilio kopiją iš Kinijos.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Changan UNI-V“ bus varomas ne elektros pavara. Išvaizdus sedanas turės 1,5 litro, keturių cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. Jo galia sieks 180 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą, tačiau vėliau variklių gamoje pasirodys ir 2 litrų, keturių cilindrų, 231 AG ir 390 Nm išvystanti versija. „Changan“ taip pat planuoja pristatyti elektrinę versiją, tačiau šiuo metu nėra aišku kada įvyks jos debiutas.
Gamintojo teigimu, automobilis turės 7 laipsnių, dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę, kuri suks priekinius ratus.
O dabar geriausia dalis – kaina. „Changan“ sedanas savo gimtinėje kainuoja nuo juokingai skambančių 14 tūkst. eurų. Versija su galingesniu, 2 litrų darbinio tūrio varikliu, kainuoja 17 tūkst. eurų.
Žinoma, žema automobilio kaina gali sufleruoti apie prastą surinkimo kokybę, neišbaigtą multimedijos sistemą ar paralelinėje visatoje veikiančią automatinę pavarų dėžę, tačiau atsižvelgiant į Kinijos gamintojų daromą pažangą, labai stipriai nenustebtume, jeigu tai būtų lygiavertis „Škoda Octavia“ varžovas.
[aigpl-gallery-slider id="457721"]