• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Modernizuoti klasikiniai automobiliai vis dažniau tampa automanų traukos objektais. Didžiausia bėda – pernelyg aukštos tokių projektų kainos. 
Per pastaruosius keletą metų sparčiai išpopuliarėjusi „Singer“ galėtų būti puikus pavyzdys, kuomet neseniai pašiūrėje stovėję egzemplioriai pavirsta į geidžiamiausią pasaulio automobilį.
Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir fantazijos, vieno „Singer“ projekto kaina gali svyruoti nuo 150 000 iki 400 000 eurų.
„Singer“ nėra pirmoji kompanija pasaulyje, kuri nusprendė specializuotis klasikinių automobilių modernizacija. Pavyzdžiui, D.Britanijoje įsikūrusi „Paul Stephens“, nors ir yra mažiau žinoma, tokias pačias paslaugas teikia seniau.
Kompanijos įkūrėjas ir vėdlys – Paulas Stephensas, šiandien oficialiai pristatė savo naujausią projektą –  „Le Mans Classic Clubsport“.

Modernizuoti klasikiniai automobiliai vis dažniau tampa automanų traukos objektais. Didžiausia bėda – pernelyg aukštos tokių projektų kainos. 
Per pastaruosius keletą metų sparčiai išpopuliarėjusi „Singer“ galėtų būti puikus pavyzdys, kuomet neseniai pašiūrėje stovėję egzemplioriai pavirsta į geidžiamiausią pasaulio automobilį.
Priklausomai nuo Jūsų poreikių ir fantazijos, vieno „Singer“ projekto kaina gali svyruoti nuo 150 000 iki 400 000 eurų.
„Singer“ nėra pirmoji kompanija pasaulyje, kuri nusprendė specializuotis klasikinių automobilių modernizacija. Pavyzdžiui, D.Britanijoje įsikūrusi „Paul Stephens“, nors ir yra mažiau žinoma, tokias pačias paslaugas teikia seniau.
Kompanijos įkūrėjas ir vėdlys – Paulas Stephensas, šiandien oficialiai pristatė savo naujausią projektą –  „Le Mans Classic Clubsport“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Le Mans Classic Clubsport (5)


Kaip matote patys – tai „Porsche 911“, klasikinis „Porsche 911“. Iš tiesų, iš originalaus modelio liko automobilio struktūra, skeletas ant kurio buvo užmauta visiškai nauja oda.
Modernizuoto „911“ kėbulo dalys buvo pagamintos iš aliuminio, magnio ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko. Pavyzdžiui, stogas ir priekinis dangtis yra keliais kilogramais lengvesni ir tuo pačiu stipresni.
Į „Le Mans Classic Clubsport“ buvo sumontuotas 3,4 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų, oru aušinamas benzininis variklis, kuris išvysto 300 arklio galių. Tai nėra labai daug, tačiau atsižvelgiant į tai, jog „Clubsport“ sveria vos 1075 kilogramus („Lightweight“ versija sveria tik 970 kilogramų), vargu ar sėdėdami už vairo turėsite laiko krapštyti nosį ir žiovauti.
Projekto autoriai teigia, jog standartinė modelio versija iki 100 km/val. iššaus per 4,4 sekundės ir pasieks 280 km/val. maksimalų greitį.
Reikėtų paminėti, jog kiekvienas potencialus automobilio pirkėjas galės pasirinkti iš trijų skirtingų versijų: „Lightweight“, kuri turės minimalią garso izoliaciją, tik keletą komforto įrangos priedų, „Le Mans Classic Clubsport“ ir „Touring“, kuri turės moderniems automobiliams prilygstančią garso izoliaciją, storesnius šoninius langus ir kitus patogumus, leisiančius padidinti komforto lygį ilgesnėje kelionėje.
Ir ties šiuo sakiniu prieiname prie pagrindinės problemos, o tiksliau – dviejų. „Paul Stephens“ žada pagaminti tik dešimt „Le Mans Classic Clubsport“ vienetų. Problema numeris vienas. Pigiausias „Le Mans Classic Clubsport“ egzempliorius kainuos nuo 215 000 eurų. Problema numeris du.
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų