Naujasis „Mazda CX-5“ organizacijos „EuroNCAP“ saugumo bandymuose gavo aukščiausią galimą įvertinimą – penkias žvaigždutes. Pasyvusis saugumas tampa vienu iš modelio kozirių, mat kovą „CX-5“ tituluotas „saugiausiu pasirinkimu“ JAV kelių saugumo instituto IIHC bandymuose.
„Mazda CX-5“ gavo aukštus balus visose 4 kategorijose – suaugusiųjų automobilio keleivių, vaikų, pėsčiųjų saugumo ir pagalbinių saugumo sistemų. Visureigio suaugusiųjų keleivių saugumo rodiklis siekė 94 proc. (penkių žvaigždučių saugumo slenkstis – 80 proc.), vaikų keleivių saugumo rodiklis buvo 87 proc. (75 proc.), o pagalbinių sistemų saugumo – 86 proc. (60 proc.). Pažymima, kad „EuroNCAP“ saugumo bandymų standartai pėsčiųjų apsaugai šiemet buvo sugriežtinti (saugumo slenkstis siekia 60 proc.), tačiau šį išbandymą CX-5 išlaikė.
Tai trečiasis „Mazda“ modelis, gavęs 5 saugumo žvaigždutes po to, kai „EuroNCAP“ 2009 metais bandymus pradėjo atlikti pagal naujas, griežtesnes metodikas. Prieš tai aukščiausią įvertinimą gavo „Mazda6“ ir „Mazda3“.
Šiuo metu „EuroNCAP“ privalomai atliekami tiesioginio susidūrimo su kliūtimi važiuojant 64 km/h greičiu, 50 km/h greičiu važiuojančių automobilių susidūrimo ir šoninio smūgio į vertikalų strypą, slystant 29 km/h greičiu, bandymai. Taip pat simuliuojamas pėsčiojo ir 40 km/h važiuojančio automobilio susidūrimas. „EuroNCAP“ taip pat bando elektroninių saugumo sistemų veikimą.