Reklama, kuri turėjo padėti pritraukti turistų iš Rusijos į Estiją per žiemos atostogų sezoną, daugeliui sukėlė pasipiktinimą, nes Rusijos piliečiai, į kuriuos orientuota ši kampanija, vaizduojami kaip rūpesčių keliančios tradicinės lėlės, kurias sudėtinga įlaipinti į autobusą ir kurių neįleidžia į restoraną.
EAS atstovas Jurgas Samelis tikino, kad atsiliepimai iš Rusijos, kur ši kampanija prasidėjo lapkričio 11 dieną, buvo teigiami.
„Nors kampanijos prognozuoti rodikliai buvo pasiekti, o tie filmukai atliko savo paskirtį, nusprendėme neberodyti jų socialiniuose tinkluose, nes jie kursto prieštaringas emocijas. Ši kampanija bus tęsiama kitais kanalai, o tie filmukai tėra vienas iš visumos elementų“, – aiškino jis.
Socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbtos kampanijos pagrindinis prizas yra skrydis 76 žmonėms oro bendrovės „Estonian Air“ užsakomuoju reisu Maskvos ir Sankt Peterburgo į Taliną ir atostogų programa nuo sausio 30-osios iki vasario 2-osios, įskaitant apgyvendinimą, maitinimą restorane ir ekskursiją po Estijos sostinę.
Sukurti tuos reklaminius filmukus kainavo 27,8 tūkst. eurų (96 tūkst. litų).
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.