Per karantiną sustabdžius ir vykdant tik minimaliai šiemet suplanuotus investicinius projektus, kyla grėsmė, kad rangovinės organizacijos gali nespėti laiku, kaip tai numatyta sutartyse, įvykdyti įsipareigojimus. Todėl nuo birželio mėnesio ESO grįžta prie įprastinių skirstymo tinklų atnaujinimo, remonto ir kitų darbų apimčių, kad būtų galima prijungti naujus klientus, atlikti elektros tinklo defektų šalinimo darbus ir pan.
Tad, kaip buvo įprasta iki karantino, tokių darbų atlikimui, iš anksto informavus gyventojus, bus atjungiamas elektros tiekimas darbo dienomis, darbo valandomis.
Primename, kad ESO darbuotojai be svarios priežasties gyventojų namuose nesilanko, o jei būtina atlikti kokius nors darbus, pvz. pakeisti sugedusį elektros ar dujų skaitiklį, susisiekia su klientu iš anksto ir įspėja apie būtiną vizitą. Atvykę pas klientus ESO darbuotojai visada prisistato, nurodo darbovietę, pareigas, vardą, pavardę, visais atvejais (prašo klientas ar ne) parodo tarnybinį pažymėjimą.
Gyventojai gali paprašyti apžiūrėti pažymėjimą – pažymėjime yra nurodytas darbuotojo vardas, pavardė, pareigos, jame yra atstovaujamos bendrovės logotipas ir pažymėjimo numeris. ESO darbuotojas klientui pasako savo atvykimo tikslą ir apibūdina darbus, kuriuos atliks.
Jei gyventojui kyla įtarimas, jog atvykęs asmuo nėra ESO darbuotojas, prieš jį įsileidžiant į gyvenamąsias patalpas, gyventojas gali paprašyti atvykusio asmens nurodyti telefono numerį, kuriuo paskambinęs galėtų patikrinti, ar atvykėlis tikrai yra ESO darbuotojas ir kokiu tikslu atvyko.
Atkreipiame dėmesį, kad ESO darbuotojai neima pinigų už paslaugas, todėl gyventojus raginame nepasikliauti nepažįstamais asmenimis, neįsiliesti jų, nepamiršti paprašyti darbuotoją parodyti darbo pažymėjimą.
Jei gyventojams kiltų klausimų ar jie norėtų pasitikslinti dėl ESO atliekamų planinių darbų laiko, trukmės, planuojamos darbų pabaigos, prašome informaciją pasitikslinti eso.lt/zemelapis, savitarnoje arba skambinti nemokamu ESO telefonu 1852.