• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vėlų penktadienio vakarą Palangoje finišavo „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ 3–ojo etapo, PRO lygos lenktynės, kuriose varžėsi geriausi šalies šonaslydžio meistrai. Tai buvo išties istorinis įvykis. Pirmąsyk šonaslydžio (labiau žinomo kaip driftas) varžybos rado vietosd „ENEOS 1006 km lenktynių programoje! O svarbiausia, kad jose nieko nestigo - nei azarto, nei aistrų, nei nusivylimo, nei dūmų, nei žiūrovų pamėgto šou.

11

Vėlų penktadienio vakarą Palangoje finišavo „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ 3–ojo etapo, PRO lygos lenktynės, kuriose varžėsi geriausi šalies šonaslydžio meistrai. Tai buvo išties istorinis įvykis. Pirmąsyk šonaslydžio (labiau žinomo kaip driftas) varžybos rado vietosd „ENEOS 1006 km lenktynių programoje! O svarbiausia, kad jose nieko nestigo - nei azarto, nei aistrų, nei nusivylimo, nei dūmų, nei žiūrovų pamėgto šou.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA

Prie varžybų starto linijos išsirikiavo 16 dalyvių, tačiau tarp jų buvo pripažinti meistrai, tokie kaip A. Vasiliauskas, 2 metus iš eilės tituluojamas Lietuvos „Drift King“, sėkmingai kaupiantis tarptautinę patirtį užsienyje vykstančiose varžybose, „vietiniai“ Klaipėdos juodai oranžiniai velniai – K. Kepša ir D. Macpreišas, anksčiau „Drift King“ titulus iškovoję T. Simniška, E. Kovalenka, po keleto metų pertraukos sugrįžęs į drifto pasaulį, A. Čibirka, bebaimiai jaunieji pilotai A. Vaškelis, L. Garalevičis, I. Daunoravičius ir B. Čirba ir kiti, sukaupę daug patirties ir kovos randų. Lenktynių dalyviai džiaugėsi įspūdingu paradu Palangos mieste, kai kurorto gyventojai ir svečiai kartais krūptelėdavo nuo automobilių skleidžiamo garso, tačiau šypsenomis ir telefonų kameromis sveikino pilotus.

REKLAMA
REKLAMA

Deja, kvalifikacijos barjerą sugebėjo įveikti ne visi. V. Vindžigelskio ir A. Rauluškevičiaus automobiliai dėl techninių problemų sunkiai klausė pilotų, o L. Jančerui kiek pristigo patirties, nes tai buvo jo pirmosios varžybos PRO lygoje. Prisidėjo dar vienas kliuvinys - jo 400 AG turinti „Opel Omega“, varoma 2,3 turbo SAAB variklio, buvo silpniausias automobilis šiose varžybose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

TOP 16 važiavimai mėgstamiausi žiūrovų, nes ten arba pralaimi, arba keliauji toliau, todėl dalyviai kiekvieną važiavimą stengiasi iš paskutiniųjų negailėdami nei savęs, nei technikos. Įrodymų nestigo ir Palangos maratono trasoje, kai ne kartą drago dalyviai buferiais braukė atitvarus ar automobilio priekiu tikrino porininko durelių tvirtumą. Šiuose važiavimuose nepakanka vien automobilio galios, kadangi važiuojama po du „porinius“ važiavimus pasikeičiant vietomis, o sekti paskui lėtesnį varžovą – itin sudėtinga ir daug įgūdžių reikalaujanti kova.

REKLAMA

TOP 8 kovose A. Vaškelis – kvalifikacijos nugalėtojas, turėjo pripažinti I. Daunoravičiaus pranašumą, D. Makpreišo ir G. Levicko dvikova pasibaigė G. Levicko pergale, patyręs drifto vilkas A. Čibirka nugalėjo mažiau AG ir patirties turintį „Ride It Out“ komandos narį A. Černevičių, o B. Čirba turėjo pripažinti A. Vasiliausko pranašumą.

REKLAMA

Nė viena TOP 4 kova irgi nesibaigė iškart. Teisėjai, vertinantys važiavimus tik po pakartojimų, („one more time“) galėjo nuspręsti kas yra stipresnis. Agresyvus G. Levicko važiavimas garantavo laimėjo jam vietą finale, o A. Čibirka (550AG) nusileido beveik dvigubai galingesnį automobilį turinčiam A. Vasiliauskui (1030AG), nors jų važiavimą teisėjai įvertino kaip finalinį. Tai buvo tikra meistriškumo ir patirties viršūnė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Teisėjai, lenktynių vadovas ir finalo dalyviai, dėl užsitęsusių varžybų ir prasto matomumo nusprendė lenktynių finalo kovų neberengti, todėl nugalėtojai paskelbti pagal kvalifikacijoje užimtas vietas.

Ant nugalėtojų pakylos kopė G. Levickas, kuriam pergalę prieš finalo porininką A. Vasiliauską padėjo iškovoti trečioji vieta, užimta kvalifikacijoje.

REKLAMA

Trečioji vieta pripažinta A. Čibirkai, užėmusiam antrąją vietą kvalifikacijoje, o I. Daunoravičius liko ketvirtas.

„ENEOS 1006 km lenktynių“ atidaryme į kelionę aplink Lietuvą buvo išlydėtas Vyčio Šliažo ir Roko Vežikausko ekipažas, vairuojantis 2008 m gamybos „Volkswagen Passat“ su 3,2 litro varikliu. Šis duetas buvo pasiryžęs pagerinti V. Šliažo ir Gintauto Mockaus 2013 m. lapkritį pasiektą rekordą, kai jie 1299 km beveik pačiu šalies perimetru nuvažiavo per 20 val. 19 min.

„Sugrįžome į Palangą nepagerinę rekordo, nes tik startavus ir bandant išvažiuoti iš Palangos praleidome apie 30 min. kamštyje. Nuo Zarasų iki pat Joniškio buvo daug remontuojamo kelio ruožų su šviesoforais, todėl prie jų stovėdami praleidome apie 2 valandas, „ENEOS 1006 km lenktynių“ spaudos centrą informavo V. Šliažas. - Nors nelinksma, kad nepavyko pagerinti rekordo, tačiau kelionė buvo pamokanti, daug visko pamatėme, nelydėjo jokie techniniai nesklandumai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų