Savo amato specialistė
„Emory Motorsports“ vardas modifikuotų automobilių arenoje minimas pakankamai dažnai. Bent jau Jungtinėse Valstijose, išskirtinių ir nestandartinių projektų autoriai labai dažnai kreipiasi būtent į „Emory Motorsports“ darbuotojus, kurie daugelį metų specializuojasi „Porsche“, o tiksliau – „Porsche 356“ automobilių puošyba.
„Emory Motorsports“ kompanijos įkūrėjai nuo pat pirmųjų dienų mėgdavo tobulinti įvairius „Porsche 356“ ir „Porsche 911“ modelius. Juos išlengvindavo, padidindavo variklių galią, pritaikydavo autosporto varžyboms ir su jais lakstydavo įvairiose lenktynėse. Automobiliui išleidus paskutinį atodūsį, dirbtuvių įkūrėjai sugrįždavo į garažą, į pagalbą pasitelkdavo elektrošoką ir vėl siausdavo autosporto varžybose.
Projekto tikslas – išlaikyti autentiškumą
Daugelis „Porsche 911“ automobilio modernizacijos projektų ne iš tolo neprimena originalaus modelio. Vieniems – tai akivaizdus privalumas, kitiems – akiplėšiškas elgesys. „Emory Motorsports“ darbuotojai pradėję darbuotis prie savo naujausio projekto, iškart nusprendė užimti tarpinę poziciją tarp autentiškos išvaizdos ir modernių akcentų, kurie leistų automobiliui išsiskirti iš kitų „356“ egzempliorių.
Naujo projekto pagrindu tapo 1960 metais pagamintas „Porsche 356B“ kabrioletas. Būtent šį automobilį į „Emory Motorsports“ dirbtuves atvežė naujo ratuočio užsigeidęs Johnas Oates – garsus muzikos atlikėjas, kuris, akivaizdu, turi silpnybę klasikiniams automobiliams.
Kadangi projekto užsakovas „Emory Motorsports“ specialistams suteikė absoliučią laisvę, „Porsche“ automobilius atmintinai žinantys „Emory Motorsports“ sumontavo „356A“ modelio sparnus, priekinį bagažinės dangtį, priekinio lango rėmą ir buferį. „Emory Motorsports“ taip pat nusprendė atsisakyti medžiaginio sulankstomo stogo ir vietoj jo sumontavo metalinį stogą, kurį vos per kelias minutes galima nuimti.
Subtiliai pakoreguota automobilio išvaizda slepia gerokai daugiau smulkių ir rimtų modifikacijų. Pavyzdžiui, automobilio galinės ašis atkeliavo iš gerokai modernesnio „Porsche 911“. „Emory Motorsports“ vėliau sumontavo reguliuojamo aukščio „Koni“ amortizatorius, savo gamybos stabilizatorius, priekyje ir gale atsirado diskiniai stabdžiai, o gale sumontuotas „Emory Motorsports“ inžinierių sukonstruotas 2,4 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų, oru aušinamas benzininis variklis, išvystantis 200 arklio galių buvo suporuotas su modernia „Porsche 911“ mechanine pavarų dėže.
Galutinis rezultatas – vertas komplimentų.