Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tai dar vienas įrodymas, kad pasaulis neturi ribų. Mes mažiausiai galėjime tikėtis, kad Amerikoje įsikūrusi lenktyninių bolidų tobulinimo kompanija Road Race Motorsports imsis "raumenis kišti" į atgimusią italų legendą Fiat 500. Kaip ten bebūtų, bet ilgo darbo rezultate gimė Fiat 500 M1 Turbo Tallini Competizione.
Tai tikrai agresyvus "spuogas". Jo galia padidinta iki 250 arklių. Tačiau tai nėra vien pigus triukas su turbina. Automobilis perdarytas iš esmės. Pradedant nuo specialios sankabos ir blokuoto diferencialo, pakabos, baigiant 16 colių ratlankiais su Toyo Proxes padangomis. Kas be ko tokiam komplektui reikia ir specialių stabdžių, kurie stabdymo kelią sutrumpina iki 20 procentų.
Naujo bolido kūrėjai pagalvojo ir apie agresyvią išvaizdą. Pakeistos praktiškai visos lengvai nuimamos kėbulo dalys. Jos papildomai išplatintos ir su oro paėmimo angomis. Taip pat galima užsakyti anglies pluošto dalis. Žodis "galima" yra kaip niekad reikšmingas. Nes gamintojas vykdo tik individualius užsakymus. Kiekvienas klientas tariasi pats, kiek bus tobulinamas jo Fiat'as. Ir tai gali kainuoti nuo 15 iki 100 tūkstančių JAV dolerių.
Bet kokiu atveju, mes džiaugiamės, jog europietiška automobilių kultūra po truputį skverbiasi į Ameriką, ne tik super automobilių pavidalu.
Tai dar vienas įrodymas, kad pasaulis neturi ribų. Mes mažiausiai galėjime tikėtis, kad Amerikoje įsikūrusi lenktyninių bolidų tobulinimo kompanija Road Race Motorsports imsis "raumenis kišti" į atgimusią italų legendą Fiat 500. Kaip ten bebūtų, bet ilgo darbo rezultate gimė Fiat 500 M1 Turbo Tallini Competizione.
Tai tikrai agresyvus "spuogas". Jo galia padidinta iki 250 arklių. Tačiau tai nėra vien pigus triukas su turbina. Automobilis perdarytas iš esmės. Pradedant nuo specialios sankabos ir blokuoto diferencialo, pakabos, baigiant 16 colių ratlankiais su Toyo Proxes padangomis. Kas be ko tokiam komplektui reikia ir specialių stabdžių, kurie stabdymo kelią sutrumpina iki 20 procentų.
Naujo bolido kūrėjai pagalvojo ir apie agresyvią išvaizdą. Pakeistos praktiškai visos lengvai nuimamos kėbulo dalys. Jos papildomai išplatintos ir su oro paėmimo angomis. Taip pat galima užsakyti anglies pluošto dalis. Žodis "galima" yra kaip niekad reikšmingas. Nes gamintojas vykdo tik individualius užsakymus. Kiekvienas klientas tariasi pats, kiek bus tobulinamas jo Fiat'as. Ir tai gali kainuoti nuo 15 iki 100 tūkstančių JAV dolerių.
Bet kokiu atveju, mes džiaugiamės, jog europietiška automobilių kultūra po truputį skverbiasi į Ameriką, ne tik super automobilių pavidalu.