Elektroninės knygos sparčiai populiarėja visame pasaulyje. Ekspertai mano, kad jau artimiausiu metu jose turi atsirasti „online“ reklama. Ekspertų teigimu, tai įvyks dėl didėjančių elektroninių knygų pardavimų ir elektroninių knygų skaitytuvų kainų mažėjimo. Be to, elektroninės knygos yra gana dėkinga vieta reklamai.
Pirmieji septyni šių metų mėnesiai buvo ypač sėkmingi elektroninių knygų rinkai. Bendrovė „Apple“ išleido savo planšetinį kompiuterį „iPad“, taip pat skirtą ir elektroninių knygų skaitymui, ir greitai pardavė daugiau nei 3 milijonus jo vienetų. Taip pat „Apple“ paleido elektroninės literatūros prekybos servisą „iBooks“.
Bendrovės „Amazon“ ir „Barnes & Noble“ sumažino savo elektroninių knygų skaitytuvų kainas, o „Google“ ketina jau kitais metais paleisti savo elektroninių knygų parduotuvę „Google Editions“. Manoma, kad „Google“ pasiūlys didžiausią elektroninių knygų pasirinkimą, tarp jų ir tų, kurios platinamos nemokamai.
Ekspertai pažymi, kad leidėjai bus priversti elektroniniuose knygose talpinti reklamą, nes iš jų pardavimo jie uždirba mažiau – elektroninė versija paprastai kainuoja 9,99 dolerio, o popierinė – 25 dolerius.
Žinoma, reklamos talpinimas elektroniniuose knygose sukels tiek skaitytojų, tiek rašytojų nepasitenkinimą, dauguma kurių tam prieštaraus.
Liepos pabaigoje „Amazon“ paskelbė, kad per paskutiniuosius 3 mėnesius elektroninių knygų pardavimai „Kindle“ skaitytuvui viršijo spausdintų leidinių kietais viršeliais kiekį. Per šį laikotarpį šimtui įprastų knygų teko apie 143 „Kindle“ skaitytuvams skirtas elektronines knygas. Pastarųjų leidinių populiarumas ir toliau auga – per paskutines keturias savaites 100 popierinių knygų teko 180 „Kindle“ skirti leidiniai.