Kaip ir daugelis pagrindinių „Ford“ konkurentų, JAV bendrovė planuoja gaminti tik elektra varomus modelius. Tuo tarpu „Ford Mustang Mach-E“ dabar atlieka funkciją, kuri padeda gamintojui mažais žingsniais judėti link visapusiško elektrinio mobilumo.
Pažvelgus į „Ford Mustang Mach-E“ pardavimų apimtis Europoje, jos nėra išskirtinai didelės. 2021 metais Europoje buvo parduoti 23 tūkst. „Ford Mustang Mach-E“ vienetai. Atsižvelgiant į „Ford“ markės bendras pardavimų apimtis – tai lašas jūroje, nes „Ford“ senajame žemyne praėjusiais metais pardavė beveik 570 tūkst. automobilių.
Vis dėlto, kol originalaus „Ford Mustang“ dvasią perteikiantis elektromobilis bando atrasti vis daugiau gerbėjų Europoje, JAV gyvenantys šio automobilio savininkai dalijasi gluminančiomis žinutėmis.
Keletas „Ford Mustang Mach-E“ savininkų naršydami po elektrinio SUV multimedijos sistemą atrado punktą, kuris siūlo įjungti kietųjų dalelių filtro regeneraciją, nors akivaizdu, jog elektromobiliams tokia funkcija nėra reikalinga.
Socialiniuose tinkluose į tai atkreipė dėmesį keli savininkai, o vienas iš jų šį pasiūlymą nufilmavo. Automobilio multimedijos sistemoje galima rasti punktą – „Automatinis regeneravimas“. Jo aprašyme rašoma: „Leidžia automatiškai regeneruoti dyzelino kietųjų dalelių filtrą, kai įvykdomos atitinkamos sąlygos.“
Šio pasirinkimo egzistavimas yra mažų mažiausiai keistas. Kita vertus, galbūt „Ford“ planuoja elektrinių automobilių savininkams pasiūlyti pašalinti elektros pavarą ir vietoje jos sumontuoti dyzelinį variklį bei atitinkamą išmetimo sistemą? Žinoma, tai būtų absurdiška, tačiau mažiau išprusę elektromobilių vairuotojai tikrai nuoširdžiai manė, jog jų elektromobiliuose yra sistema, kuri padeda atsikratyti kenksmingų dalelių.
Vis dėlto, kaip toks punktas atsidūrė šiame automobilyje? Be abejonės – per klaidą. „Ford“ naudoja tą pačią programinę įrangą skirtinguose automobiliuose, tad yra didelė tikimybė, jog „Ford“ inžinieriai tiesiog pažymėjo varnelę netinkamoje vietoje ir tą pačią programinės įrangos versiją įdiegė į eilę skirtingų „Ford Mustang Mach-E“ elektromobilių.
VIDEO
umm
@ford i think you did a oopsie
pic.twitter.com/nB9TI1zmoD
Kaip ir daugelis pagrindinių „Ford“ konkurentų, JAV bendrovė planuoja gaminti tik elektra varomus modelius. Tuo tarpu „Ford Mustang Mach-E“ dabar atlieka funkciją, kuri padeda gamintojui mažais žingsniais judėti link visapusiško elektrinio mobilumo.
Pažvelgus į „Ford Mustang Mach-E“ pardavimų apimtis Europoje, jos nėra išskirtinai didelės. 2021 metais Europoje buvo parduoti 23 tūkst. „Ford Mustang Mach-E“ vienetai. Atsižvelgiant į „Ford“ markės bendras pardavimų apimtis – tai lašas jūroje, nes „Ford“ senajame žemyne praėjusiais metais pardavė beveik 570 tūkst. automobilių.
Vis dėlto, kol originalaus „Ford Mustang“ dvasią perteikiantis elektromobilis bando atrasti vis daugiau gerbėjų Europoje, JAV gyvenantys šio automobilio savininkai dalijasi gluminančiomis žinutėmis.
Keletas „Ford Mustang Mach-E“ savininkų naršydami po elektrinio SUV multimedijos sistemą atrado punktą, kuris siūlo įjungti kietųjų dalelių filtro regeneraciją, nors akivaizdu, jog elektromobiliams tokia funkcija nėra reikalinga.
Socialiniuose tinkluose į tai atkreipė dėmesį keli savininkai, o vienas iš jų šį pasiūlymą nufilmavo. Automobilio multimedijos sistemoje galima rasti punktą – „Automatinis regeneravimas“. Jo aprašyme rašoma: „Leidžia automatiškai regeneruoti dyzelino kietųjų dalelių filtrą, kai įvykdomos atitinkamos sąlygos.“
Šio pasirinkimo egzistavimas yra mažų mažiausiai keistas. Kita vertus, galbūt „Ford“ planuoja elektrinių automobilių savininkams pasiūlyti pašalinti elektros pavarą ir vietoje jos sumontuoti dyzelinį variklį bei atitinkamą išmetimo sistemą? Žinoma, tai būtų absurdiška, tačiau mažiau išprusę elektromobilių vairuotojai tikrai nuoširdžiai manė, jog jų elektromobiliuose yra sistema, kuri padeda atsikratyti kenksmingų dalelių.
Vis dėlto, kaip toks punktas atsidūrė šiame automobilyje? Be abejonės – per klaidą. „Ford“ naudoja tą pačią programinę įrangą skirtinguose automobiliuose, tad yra didelė tikimybė, jog „Ford“ inžinieriai tiesiog pažymėjo varnelę netinkamoje vietoje ir tą pačią programinės įrangos versiją įdiegė į eilę skirtingų „Ford Mustang Mach-E“ elektromobilių.
VIDEO
umm
@ford i think you did a oopsie
pic.twitter.com/nB9TI1zmoDREKLAMA