Niujorko automobilių parodą „Ram“ nusprendė išnaudoti ne tik galimybei gyvai pademonstruoti elektrinį pikapą. „Ram“ parodos metu taip pat atskleidė nemažai naujos informacijos, kuri turėtų sudominti potencialius „Ram 1500“ pikapo pirkėjus.
„Ram“ atstovai primygtinai pabrėžia, jog kurdami elektra varomą pikapą siekė vadovautis tais pačiais principais kaip ir konstruojant analogą su benzininiu ar dyzeliniu varikliu. Tai reiškia, jog gamintojas nenorėjo veltis į nuvažiuojamo atstumo, keliamosios ir velkamosios galios kompromisus.
Būtent todėl „Ram“ siūlys rinktis iš dviejų elektrinių pikapo versijų. Pigesnė modelio versija turės 168 kWh talpos bateriją, su kuria, teoriškai, bus galima nuvažiuoti iki 560 kilometrų siekiantį atstumą. Tai – ženklus pranašumas prieš „Ford F-150 Lightning“.
Jeigu šie rodikliai atrodo skystoki – tvirtai laikykite amerikietišką burgerį. „Ram 1500“ taip pat bus siūlomas su gigantiška 229 kWh talpos baterija. Ji šiam laisves simboliu leis su pilnai įkrauta baterija nuvažiuoti 800 kilometrų atstumą.
Nepriklausomai nuo pikapo versijos ar baterijos talpos, gamintojas žada, jog abi versijos palaikys 800 voltų nuolatinės srovės greitąjį įkrovimą, kurio dėka, vos per 10 minučių pavyks įkrauti tokį energijos kiekį, kurio užteks įveikti 170 kilometrų. Vis dėlto, tokį spartų baterijos įkrovimą šiandien palaiko mažuma įkrovimo stotelių, tačiau gamintojas teigia, jog ši technologija padės „Ram 1500“ išlikti konkurencingu ateityje, kuomet galingų įkrovimo stotelių tinklas išsiplės bent keletą kartų.
Vėlgi, nepriklausomai nuo baterijos talpos, „Ram“ pikapas turės du elektros variklius, sumontuotą ant priekinės ir galinės ašies. Abiejų elektros variklių išvystoma galia siekia 654 arklio galias ir 840 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu akceleracijos rodikliai iki 100 km/val. taip pat ne ką mažiau įspūdingi – 4,4 sekundės.
Įspūdinga akceleracija, be abejonės, patiks didžiausiems elektromobilių šalininkams, tačiau „Ram“ pabrėžia, jog šis pikapas turi tarnauti ne tik kaip brangus aksesuaras, bet ir darbo įrankis. Būtent todėl „Ram 1500“ vilkimo galia siekia 6350 kilogramų, o keliamoji galia siekia 1224 kilogramus. Šie rodikliai yra dvigubai geresni už tuos, kuriuos rastume elektriniame „Hummer“, bet tuo pačiu prilygsta sunkiasvoriui „Ram 2500“ pikapui.
Net jeigu šį elektrinį pikapą naudosite kaip kasdieninį automobilį, „Ram“ pasirūpino, jog jis turėtų visus įmanomus privalumus, kuriuos tik galima įsivaizduoti. Būtent todėl elektrinio „Ram“ pikapo salonas buvo projektuojamas galvojant apie aukštesnės klasės automobilius.
Tai reiškia, jog viduje panaudotos apdailos medžiagos ir surinkimo kokybė bus žymiai geresnė, o technologijų arsenale jis nenusileis pažangiausiems „Mercedes-Benz“ modeliams.
Automobilyje standartiškai bus montuojama 14,5 colio, lietimui jautrus ekranas, per kurį naudositės įvairiausiomis automobilio funkcijomis. Be to, „Ram“ taip pat įdiegė papildomą, keleiviui skirtą 10,25 colio ekraną, kurio funkcionalumą gamintojas dar turi atskleisti.
Nuo kitų „Ram“ pikapų bei daugumos konkurentų elektrinis pikapas išsiskiria ir tuo, jog jis standartinėje įrangoje turės orinės pakabos komplektą, kuri turėtų užtikrinti dar „Ram“ pikapuose neregėtą komforto lygį. Galiausiai, pikapas taip pat turi galinę nepriklausomą pakabą. Tai - unikali savybė šios klasės pikapuose.
Kad ir kaip įspūdingai atrodo „Ram“ inžinierių atliktas darbas, ties šia vieta, įprastai, paminėtume automobilio kainą. Vis dėlto, gamintojas dar nėra linkęs apie tai kalbėti, tačiau atsižvelgiant į baterijos talpą, yra didžiulė tikimybė, jog „Ram 1500“ bus vienas brangesnių elektrinių pikapų.