Naujausią „Hyundai“ elektromobilį „
Ioniq 6“ nepriklausomų „Autobest“ konsultantų grupė išrinko geriausiu 2023 metais rinkoje pasirodysiančiu modeliu su elektros pavara. „
Ioniq 5“ prie elektra varomo transporto plėtros Europoje prisideda jau nuo 2021 metų, o dar vienas šiam modeliui skirtas apdovanojimas yra papildomas įrodymas, kad skulptūriškas, vartotojų lūkesčius atliepiantis „Hyundai“ dizainas tobulinant naujos kartos elektromobilius buvo teisingas sprendimas.
„Ecobest“ apdovanojimas teikiamas siekiant atkreipti dėmesį į geriausius ateinančiais metais pasirodysiančius elektromobilius. Jį skiria 31 Europos šaliai atstovaujančių nepriklausomų ekspertų komisija, sudaryta iš tokio pat skaičiaus narių. Viso regiono rinka apima daugiau nei 750 mln. žmonių.
„Jau 2023-ųjų pradžioje prekybos salonuose pasirodysiantis naujasis „Hyundai Ioniq 6“ yra itin pažangus naujos kartos elektromobilis, sukurtas laikantis visiškai kitokios koncepcijos. Išskirtinis dėmesys buvo skiriamas geriausiems įmanomiems aerodinamikos sprendimams, todėl oro pasipriešinimo rodikliai pasiekė naują lygį. Ši koncepcija leido užtikrinti didesnį nei 600 km viena įkrova nuvažiuojamą atstumą ir tuo pat metu sukurti impozantišką stilių, dėl kurio šis modelis išsiskirs keliuose.
Naujasis „Hyundai“ modelis stebina ne tik drąsiu dizainu, bet ir pažangiausiomis technologijomis. „Ecobest“ įvertinimas visuomet buvo tarsi pavyzdys kitiems gamintojams, todėl mes tikime, kad tai tik pirmasis iš daugybės apdovanojimų, kuriuos ateityje dar gaus „Ioniq 6“, – sako „Autobest“ įkūrėjas ir vadovas Danas Vardie.
Viena įkrova – daugiau nei 600 km
„Ioniq 6“ gaminamas ant naujosios „Hyundai“ elektromobiliams skirtos modulinės platformos (E-GMP). Šis modelis išsiskiria erdviu salonu ir pažangiausių technologijų gausa. Viena įkrova įveikiamas atstumas siekia iki 614 km (pagal WLTP mišrų ciklą), o naujosios platformos 800 voltų itin spartaus įkrovimo technologija leidžia vos per 15 minučių gauti tiek energijos, kad jos užtektų nuvažiuoti iki 351 km.
Dėl ypač aptakaus kėbulo „Ioniq 6“ viena įkrova įveikia didelį atstumą – jo oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,21. Elektromobilio viduje gausu erdvės kojoms, įdiegta daug funkcionalių sistemų, o apdailai naudojamos tvarios medžiagos. Taip šis modelis maksimaliai patenkina šiuolaikiško vairuotojo poreikius. Konstruktoriai ir dizaineriai taip pat kruopščiai apgalvojo kiekvieną detalę, kad „Ioniq 6“ darytų kuo mažesnį poveikį aplinkai.
„Autobest“ taip pat paskelbė visus 2022 metų „Ecobest“ iššūkio rezultatus. Serijinės gamybos elektromobiliai buvo bandomi realiomis sąlygomis, siekiant patikrinti, kiek iš tiesų tvarus yra jų naudojimas.
Įkraunant bateriją nuo 20 iki 80 procentų prisijungus prie 350 kW nuolatinės elektros srovės šaltinio, „Ioniq 5“ elektromobilis pagal įkrovos trukmę užėmė antrąją vietą tarp visų modelių. „Hyundai“ modelis pelnė trečiąją vietą, matuojant baterijos įkrovimo spartą 100 km atstumui nuvažiuoti. Šie rezultatai patvirtino gamintojo taikomų technologijų, dėl kurių elektromobiliai tampa patrauklesni platesniam vartotojų ratui, efektyvumą.
Sėkmingą „Ioniq 5“ įvaizdį dar labiau sustiprino ir „Esquire“ leidinio skirtas geriausio 2022 metų automobilio apdovanojimas. Visame pasaulyje žinomo gyvenimo būdo vyrams žurnalo redakcija atkreipė dėmesį, kad „Ioniq 5“ yra labai praktiškas ir originaliai atrodantis, o, žvelgiant į masinės gamybos automobilius, tai – be galo retas derinys. Kovoje dėl šio prestižinio apdovanojimo būtent tai ir leido šiam modeliui aplenkti kitus elektromobilius, miesto visureigius ir netgi superautomobilius.
„Ioniq 5“ kūrėjai vietoj nevaržomos fantazijos pasirinko elegantišką dizainą bei paprastumą. Susidaro įspūdis, kad šiais laikais visus automobilius kuria neįsivaizduojamas skaičius specialistų, kurie siekia prikimšti į juos kuo daugiau detalių.
Laimei, „Hyundai“ to išvengė. Automobilis toks ir turėtų būti. Atsimenate, kai išpakavote pirmąjį savo „iPhone“? Tokie patys pojūčiai apima ir pirmą kartą sėdus prie „Ioniq 5“ vairo“, – pastebi „Esquire“ žurnalo kultūros ir gyvenimo būdo skilties redaktorius Kevinas Sintumuangas.