„Lyriq“ buvo sukurtas ant naujos modulinės platformos ir gauna varomąją sistemą bei akumuliatorius iš „Ultium“ šeimos. Potencialūs pirkėjai galėsi pasirinkti galinių arba visų varančiųjų ratų pavarą, pasirinkti iš skirtingos talpos akumuliatorių, tačiau pati pajėgiausia versija turės 100 kWh talpos akumuliatorių ir su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti iki 500 kilometrų.
Jeigu žiūrėdami į automobilį manote, jog „Cadillac“ dizaineriai truputėlį perlenkė lazdą, ką tuomet sakysite pažvelgę į automobilio vidų? Čia rasime didžiulį 33 colių multimedijos ekraną, kuris yra sulenktas ir paskleistas beveik per visą priekinę panelę. Be to, didžiulis multimedijos ekranas atstos tradicinius šoninius vaizdo veidrodėlius. Jame bus transliuojamas vaizdas iš automobilio šonuose esančių kamerų, tačiau tai nėra ta technologija, kuri priverstu jus nustebti.
„Cadillac“ teigia, jog elektrinis visureigis galės prisitaikyti prie aplinkos. Ką tai reiškia? Automobilyje esantys mikrofonai ir gausus būrys jutiklių padės užtikrinti, jog į automobilio vidų nepatektų nepageidaujami garsai. Iš esmės – tai triukšmo pašalinimo technologija.
„Cadillac“ bendrovės atstovai tikina, jog serijinei gamybai paruoštas elektromobilis Jungtinėse Valstijose pasirodys 2022 metais.