Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Napoleon Motorsports“ dirbtuvių įkūrėjai ir jose dirbantys automanai į prestižiškiausią „Formula Drift“ čempionatą įžengia su neįprastu bolidu.
Iš pirmo žvilgsnio, bent jau vizualiai, jis atrodo kaip ir bet kuris kitas drifto bolidas. Viskas apsiverčia aukštyn kojom, kai ateina metas pažvelgti į variklį, kuris suka šio „Camaro“ galinius ratus.
Priėjus prie priekinės automobilio dalies ir nukėlus variklio dangtį, ten išvysite... ne vidaus degimo variklį. Jo vietą užėmė elektra varoma jėgainė, kuri išvysto nei daug, nei mažai – 500 arklio galių ir 1084 Nm sukimo momentą. Ar jau girdite kaip iš skausmo klykia galinės padangos?
Jeigu šis „Camaro“ buvo ruošiamas „Formula Drift“ varžyboms, kodėl mes jo nematėme praėjusį savaitgalį, kai vyko pirmasis „FD“ pirmenybių etapas? Tai gali nuskambėti juokingai, bet šis ekologiškas sportinis bolidas į lenktynių trasą negalėjo išvažiuoti dėl Long Bičo miesto nustatytų reikalavimų sportiniams elektromobiliams, kurių, pasirodo, šis projektas neatitinka.
Pagal Long Bičo miesto administracijos nustatytus reikalavimus, kiekvienas elektrinis bolidas privalo turėti specialią gesinimo sistemą, kuri leistų greitai ir efektyviai užgesinti įsismarkavusį gaisrą.
Gera žinia yra ta, jog elektrinį „Camaro“ turėtume išvysti antrajame „Formula Drift“ etape, kuris vyks gegužės mėnesį, Orlando mieste.
O dabar – laikas įsijungti „Donut Media“ reportažą.
Taip pat rekomenduojame tapti projekto autorių
sekėjais „Instagram“.
„Napoleon Motorsports“ dirbtuvių įkūrėjai ir jose dirbantys automanai į prestižiškiausią „Formula Drift“ čempionatą įžengia su neįprastu bolidu.
Iš pirmo žvilgsnio, bent jau vizualiai, jis atrodo kaip ir bet kuris kitas drifto bolidas. Viskas apsiverčia aukštyn kojom, kai ateina metas pažvelgti į variklį, kuris suka šio „Camaro“ galinius ratus.
Priėjus prie priekinės automobilio dalies ir nukėlus variklio dangtį, ten išvysite... ne vidaus degimo variklį. Jo vietą užėmė elektra varoma jėgainė, kuri išvysto nei daug, nei mažai – 500 arklio galių ir 1084 Nm sukimo momentą. Ar jau girdite kaip iš skausmo klykia galinės padangos?
Jeigu šis „Camaro“ buvo ruošiamas „Formula Drift“ varžyboms, kodėl mes jo nematėme praėjusį savaitgalį, kai vyko pirmasis „FD“ pirmenybių etapas? Tai gali nuskambėti juokingai, bet šis ekologiškas sportinis bolidas į lenktynių trasą negalėjo išvažiuoti dėl Long Bičo miesto nustatytų reikalavimų sportiniams elektromobiliams, kurių, pasirodo, šis projektas neatitinka.
Pagal Long Bičo miesto administracijos nustatytus reikalavimus, kiekvienas elektrinis bolidas privalo turėti specialią gesinimo sistemą, kuri leistų greitai ir efektyviai užgesinti įsismarkavusį gaisrą.
Gera žinia yra ta, jog elektrinį „Camaro“ turėtume išvysti antrajame „Formula Drift“ etape, kuris vyks gegužės mėnesį, Orlando mieste.
O dabar – laikas įsijungti „Donut Media“ reportažą.
Taip pat rekomenduojame tapti projekto autorių
sekėjais „Instagram“.