Du didžiausi Japonijos automobilių gamintojai "Nissan" ir "Toyota" teigia, kad rinka vis dar nėra pasiruošusi elektriniams automobiliams, praneša naujienų agentūra "Reuters".
Šiuo metu Azijos, Europos ir Šiaurės Amerikos automobilių rinka vis labiau linksta prie naujo alternatyvaus kuro šaltinio - vandenilio. Vartotojai vis dar rodo susidomėjimą elektriniais automobiliais, tačiau šios transporto priemonės tebesusiduria su daugybe problemų. Jų populiarumą mažina aukšta kaina, trumpas važiavimo nuotolis pakrautu akumuliatoriumi ir vietų, kur galima tokią mašiną pasikrauti, trūkumas. Praėjusią savaitę Barakas Obama (Barack Obama) atsisakė agresyvių planų, kad JAV keliais iki 2015 metų riedės 1 mln. elektromobilių.
Nors abi japonų automobilių gamintojos investavo nemažus pinigus į šių automobilių kūrimą, tačiau jos ieško naujų žmonijos judėjimo būdų. Tiesa, kūrėjai skirtingai pateikia skirtingą ekologiško automobilio sampratą.
"Toyota" specializavosi kurdama hibridinius automobilius, kurių vien JAV 2012 m. pardavė kiek mažiau nei 327,5 tūkst. ir 1,2 mln. visame pasaulyje. Iš šių automobilių daugiau nei pusę pardavimų sudarė modelis "Toyota Prius". Konkurentės elektromobilis "Nissan Leaf" buvo pristatytas prieš dvejus metus ir per tą laiką parduota tik 50 tūkst. automobilių. Pernai JAV buvo parduota 9,8 tūkst. mašinų, t.y. gerokai mažiau nei prognozuoti 20 tūkst. pardavimų.