Peržiūrėjusi elektros įvedimo etapus, bendrovė dabar vienu metu pateikia prisijungimo prie skirstomųjų tinklų paslaugos sutartį, elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartį (jei verslo klientas – persiuntimo paslaugos sutartį) ir nuosavybės ribų aktą. Anksčiau šie dokumentai buvo išduodami atskirų apsilankymų metu.
„Siekdami supaprastinti elektros įvedimą naujiems klientams, apjungėme procedūras. Dabar pateikus elektros įrenginių prijungimo techninį projektą, svarbiausius dokumentus klientas gauna vieno apsilankymo metu tiek savitarnos svetainėje, tiek klientų aptarnavimo centre. Tai leido mums sutrumpinti prijungimo prie mūsų tinklų laiką vidutiniškai dviem dienomis“, – sako LESTO generalinis direktorius Aidas Ignatavičius.
Pasak vadovo, pakeitimai net tik sudarys sąlygas verslui greičiau ir patogiau prisijungti prie skirstomųjų elektros tinklų, bet tuo pačiu turėtų pagerinti ir Pasaulio banko „Doing Business“ prisijungimo prie elektros tinklų reitingą.