Energetikos grupės „Lietuvos energija“ Komercijos ir paslaugų tarnybos direktorius Vidmantas Salietis sako, kad vartotojams niekas nesikeičia.
„Trumpuoju laikotarpiu klientams niekas, išskyrus tiekėjo pavadinimą, nesikeis ir pokyčių jie nepajus. Sutarčių persirašyti nereikės, mokėjimų informacija, rekvizitai atsinaujins automatiškai, tad jiems jokių veiksmų imtis nereikės. Ir toliau veiks bendras dujų ir elektros vartotojų aptarnavimo centras „Gilė“, – BNS komentavo grupės valdybos narys V. Salietis.
Pasak jo, trumpuoju telefono numeriu 1802 klientai ir toliau galės gauti visą informaciją. Ateityje numatoma pereiti prie vienos elektros ir dujų sutarties, sąskaitos bei kliento kodo.
„Lietuvos energija“, grynindama veiklas, elektros tiekimą iš ESO perdavė kitai savo įmonei – „Lietuvos dujų tiekimui“ (LDT), kuri nuo pirmadienio vadinasi „Lietuvos energijos tiekimas“ (LET), o jai toliau vadovauja Mantas Mikalajūnas.
Ilgainiui prie LET bus prijungta ir bendrovė „Litgas“. Numatoma, kad susijungimas įvyks iki metų pabaigos.
Rugsėjį ESO ir LDT sutarė dėl veiklos pardavimo už 30,5 mln. eurų.
„Preliminari kaina kol kas nesikeičia. Ji paaiškės spalio pabaigoje, kai bus pasirašytas galutinis veiklos priėmimo perdavimo aktas. ESO pajamos mažės elektros įsigijimo rinkoje dalimi, kuri sudaro apie 120 mln. eurų“, – BNS sakė V. Salietis.
ESO toliau užsiims elektros ir dujų skirstymu bei garantiniu tiekimu, tinklų priežiūra, valdymu ir plėtra, naujų klientų prijungimu.
Kainų komisijos duomenimis, spalio 1 dieną galiojančias visuomeninio elektros tiekimo licencijas turi „Achema“, „Lifosa“, „Akmenės cementas“, „Dainavos elektra“ ir „Lietuvos dujų tiekimas“.