Per artimiausius trejus metus buitinės technikos gamintojo "Electrolux" atstovybė Lietuvoje užimamą rinkos dalį tikisi padidinti dvigubai - iki 18 proc. Šiuo metu ji užima 9 proc. Lietuvos buitinės technikos rinkos.
Bendrovė teigia, kad ji pasiekė stabilų plėtros etapą, kasmet pardavimus išauginantį apie 20 proc.
"Mūsų plėtrai labiausiai pasitarnavo trijų skirtingų prekinių ženklų - "AEG", "Electrolux" ir "Zanussi" atstovavimas", - teigia UAB "Electrolux" generalinis direktorius Saulius Olencevičius.
"Electrolux" siūlomas asortimentas nuo veiklos pradžios išaugo 4 kartus, o partnerių skaičius, veiklos pradžioje siekęs 15, išaugo beveik 5 kartus. Didžiausi "Electrolux" partneriai - "Senukų prekybos centras", "Topo centras", "Dalios baldai", "Ginvesta" ir kt. Įmonės darbuotojų skaičius nuo 5 žmonių 1992-aisiais išaugo iki 31 darbuotojo 2003-iaisiais.
ELTA