D. Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė, kad įmonių darbuotojai vidutiniškai sugaišta po valandą per dieną skaitydami ir rašydami elektroninius laiškus, rašo „Daily Telegraph“.
Tyrėjų surengtos apklausos rezultatai liudija, kad dauguma darbuotojų nenaudoja el. pašto filtravimo ir jo organizavimo įrankių, o daugelis išsiųstų laiškų nepadeda geriau atlikti savo darbo.
Išplitusi elektroninio pašto manija sukūrė neva modernaus darbo kultūrą, kai žmonės tvarko elektroninį paštą negalvodami, teigia tyrėjai.
„Aš manau, kad mes vis dar bandome apibrėžti priimtiną ir nepriimtiną elektroninio pašto naudojimo praktiką, - teigė Sauthemptono universiteto dirbtinio intelekto ekspertas profesorius Nigelas Shadboltas. – Kai kurios bendrovės uždraudė savo darbuotojams keliais adresais siuntinėti laiškų kopijas (carbon copies, CC), tačiau yra ir ypatingų atvejų, kai personalui apskritai neleidžiama naudotis el. paštu.“
Pasak jo, pagrindinė su el. paštu susijusi problema – informacijos perteklius, kuris savo ruožtu lemia dėmesio trūkumą. „Kadangi mūsų dėmesio sutelkimo trukmė visada yra ribota, paprastai kelios valandos per dieną, turėtume būti atidesni žiūrėdami, ką patys siunčiame ir ką gauname iš kitų“, - teigė mokslininkas.
Dienraštis primena, kad 2003 m. mobiliųjų telefonų tinklo „Phones4U“ steigėjas Johnas Caudwellas uždraudė savo darbuotojams naudotis el. paštu, tvirtindamas, kad jis mažina darbo našumą.