Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Worthersee" susibūrime, „Volkswagen" kompanija pristatys šokiruojančią „Golf GTI" viziją, kuri turėtų palepinti visų markės gerbėjų širdis.
„Volkswagen" išplatino spaudos pranešimą, kuriame visu gražumu švyti septintos kartos „Golf GTI", tačiau jis truputėlį skiriasi nuo standartinio.
Pirmiausia į akis kris 20 colių lengvo lydinio ratlankiai, C statramstis buvo beprotiškai išpūstas, o galinis spoileris ir difuziorius labiau primena lenktyninius bolidus negu serijinei gamybai paruoštą automobilį.
Tačiau visus turėtų priblokšti kas slypi po automobilio kapotu. Šio koncepcijos ratus suka šešių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio benzininis motoras, kuris kartu su dviem turbinomis išspaudžia 503 arklio galias. Galia perduodama per „DSG" dvigubos sankabos pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus.
Kompanija teigia, jog šis automobilis iki 100km/h gali įsibėgėti per 3,9 sekundės ir pasiekti maksimalų 300 km/h greitį.
„Worthersee" susibūrime, „Volkswagen" kompanija pristatys šokiruojančią „Golf GTI" viziją, kuri turėtų palepinti visų markės gerbėjų širdis.
„Volkswagen" išplatino spaudos pranešimą, kuriame visu gražumu švyti septintos kartos „Golf GTI", tačiau jis truputėlį skiriasi nuo standartinio.
Pirmiausia į akis kris 20 colių lengvo lydinio ratlankiai, C statramstis buvo beprotiškai išpūstas, o galinis spoileris ir difuziorius labiau primena lenktyninius bolidus negu serijinei gamybai paruoštą automobilį.
Tačiau visus turėtų priblokšti kas slypi po automobilio kapotu. Šio koncepcijos ratus suka šešių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio benzininis motoras, kuris kartu su dviem turbinomis išspaudžia 503 arklio galias. Galia perduodama per „DSG" dvigubos sankabos pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus.
Kompanija teigia, jog šis automobilis iki 100km/h gali įsibėgėti per 3,9 sekundės ir pasiekti maksimalų 300 km/h greitį.