Vieno žymiausių europietiškų automobilių aukcionų „RM Auctions“ rengiamų varžytinių metu neseniai buvo parduotas ir ekstravagantiškasis kauniečio Audronio Gestauto sukonstruotas kupė. Tiesa, jei pats savininkas už automobilį tikėjosi gauti mažiausiai 50 tūkst. svarų (216 tūkst. litų), o pagal optimistines prognozes suma siekė visu 80 tūkst. svarų (345 tūkst. litų), tai realybė pasirodė gerokai niūresnė – ryškiai raudonas „AG Excalibur“ parduotas vos už 35,840 svarų (154,8 tūkst. litų).
„AG Excalibur“ (nuotr. Agexcalibur.com)
Kauniečio įkurta kompanija AG savo istoriją pradėjo nuo lakios vaizduotės sukurto laukinio charakterio „AG Shark“ modelio, kurio pagrindu buvo 6 serijos BMW. Įspūdingas automobilis į save atkreipdavo visų eismo dalyvių dėmesį, tačiau Audroniui Gestautui tai buvo tik pradžia. Kitas jo projektas buvo dar ambicingesnis. Šį kartą donoru pasirinktas ir taip ganėtinai dinamiškas 2005 m. „Mercedes-Benz CL500“.
Važiuoklė ir variklis liko vietoje, tačiau visa kita, pradedant vidumi ir baigiant išore, vyrukas visiškai pertvarkė. Siekiant populiarinti naujos kompanijos vardą ir tuo pačiu suteikti naujajam kūriniui dar šiek tiek išskirtinumo modelis buvo pavadintas „AG Excalibur“.
Konstravimo darbai buvo pradėti 2008 m. ir truko dvejus ilgus metus. 2010 m. „Excalibur“ buvo baigtas ir greta senesnio „Shark“ modelio buvo demonstruojamas „Top Marques“ renginyje Monake. Kitaip nei 6 serijos BMW modelio sukurtas pirmasis kompanijos modelis, kuris daugeliu bruožų primena originalą, „Excalibur“ buvo visiškai perdarytas naudojant kevlarą ir stiklo pluoštą.
„AG Excalibur“ (nuotr. Agexcalibur.com)
Itin efektingai atrodo didžiulės radiatoriaus grotelės ir įspūdingų formų sparnai, dėl kurių A. Gestauto automobilis tapo nepanašus į jokį kitą. Greta perdaryto kėbulo taip pat ne mažiau efektingai atrodo masyvūs 24 colių skersmens ratlankiai priekyje ir 30 colių – gale. Pagal užsakymą pagaminti ratlankiai su besisukančiomis detalėmis šiuo atveju yra tikrai unikalūs. Gigantiškus ratus prilaiko specialiai šiam modeliui suprojektuota hidraulinė pakaba, o galimybę sustoti suteikia milžiniškos aštuonių stūmoklių „Brembo“ stabdžių apkabos.
Viduje galima rasti itin prabangų interjerą, kuris turbūt patenkintų ir paties išrankiausio kliento skonį. Visas modelio salonas įskaitant ir prietaisų skydą, sėdynes, durų apmušalus bei stogo dangą buvo kruopščiais pagamintas rankomis. Apmušalams panaudota smėlio atspalvio oda, alkantara ir specialūs „Swarovski“ kristalai. Tiesa sakant, visi plastikiniai mygtukai ir rankenėlės buvo pakeisti analogais pagamintais ir minėtos medžiagos.
Pavarų perjungimo svirtis ir kamerų valdymo rankenėlė pakeista ribotos serijos „Swarovski“ kristalais. Išorėje aiški užuomina apie automobilio prabangą yra iš 24 karatų aukso pagamintos emblemos. Statyti „Excalibur“ aikštelėje neturėtų būti labai sudėtinga, vaizdą vairuotojui dviejuose monitoriuose pateikia net aštuonios išorėje įrengtos vaizdo kameros.
Balsas.lt klausiamas apie ateities planus A. Gestautas sakė naujų projektų imtis kol kas neketinąs. Anot jo, dabar tam labiausiai trukdo sudėtinga ekonominė situacija.