Remiantis bendrovės „Kaspersky Lab“ atlikto tyrimo rezultatais, apgavikai vis dažniau kuria resursus realiuoju laiku, kopijuojančius finansinių bendrovių tinklalapių vaizdą, kad galėtų gauti konfidencialią informaciją ir pavogti pinigus iš interneto vartotojų sąskaitų.
Statistika rodo, kad netikrų atakų, slypinčių po populiarių bankų, mokėjimo sistemų arba internetinių parduotuvių pavadinimais, dalis 2013 m. sudarė 31,45 proc., o tai 8,5 proc. daugiau nei prieš metus, teigia bendrovės atstovai.
Praėjusiais metais „Kaspersky Lab“ produktai nuo netikrų atakų apsaugojo 39,6 mln. žmonių. Remiantis „Kaspersky Security Network“ debesų infrastruktūros duomenimis, greičiausiai plėtėsi atakos, eksploatuojančios bankų prekės ženklus, – 70,6 proc. visų finansinių šlamštalaiškių, palyginti su 52 proc. 2012 m. Tarp tokių atakų bankų pavadinimų padvigubėjo – 22,2 proc., sakoma „Kaspersky Lab“ pranešime.
Remiantis gautais duomenimis, apgavikai dažniau prisidengia stambių bendrovių vardais: apytiksliai 60 proc. netikrų atakų naudojo 25 prekės ženklų pavadinimus. Mokėjimo sistemų srityje statistika vienalytė: 88,3 proc. šios grupės atvejų nusikaltėliai imitavo tik keturių organizacijų tinklalapius: „PayPal“, „American Express“, „Master Card“ ir „Visa“.
Kalbant apie internetines parduotuves, pavadinimas „Amazon“ jau kelerius metus labiausiai eksploatuojamas: per tiriamą laikotarpį bendrovės pavadinimas buvo naudojamas 61 proc. netikrų atakų, susijusių su prekyba internetu. Nuo „Amazon“ lyderių trejetuko gerokai atitrūkę – tinklo parduotuvės „Apple“ ir internetinis aukcionas „eBay“. Be finansinių organizacijų interneto resursų, apgavikai dažnai padirbinėja socialinių tinklų tinklalapius. 2013 m. atakų, imituojančių „Facebook“ ir panašius resursus, dalis padidėjo 6,8 proc. – iki 35,4 proc., sakoma pranešime.