• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų spalio 10 dieną, gausus būrys ekonomiško vairavimo entuziastų, susirinko į tradiciją tapusį „Eko žygis 2015“. Į dvyliktąjį ekonominį žygį atvykę dalyviai šį kartą laukė netrumpas, 308 kilometrų ilgio maršrutas, iš kurio net 288 kilometrai drieksis asfalto ir 20 kilometrų žvyro keliais.
Ekonomiškas vairavimas nereikalauja jokių ypatingų, išskirtinių sugebėjimų ar įgimto talento. Svarbiausia – didelis noras ir pastangos. Todėl galime tik stebėtis, jog didelį dėmesį skirdami degalų kainoms, tiek mažai dėmesio tekreipiame į didelių pastangų įvaldyti nereikalaujančius tiesiog milžiniškus rezervus. Ekonomiškas vairavimas – didžiulis prioritetas didelius automobilių parkus turinčiose įmonėse, kuriose tik pastaruoju metu imta gerbti ir branginti vairuotojus, laiku ir su gerokai mažesnėmis degalų sąnaudomis pristatančius krovinius užsakovams. Juk net tuo atveju, jei taupiai vairuojamas automobilis ilgoje kelionėje sunaudos vos 2 litrais mažiau degalų, nesunku suskaičiuoti, kiek tūkstančių kilometrų per metus nurieda transporto priemonė ir kiek jai ekonomijos atneštų tie sutaupyti 2 litrai degalų.

Šių metų spalio 10 dieną, gausus būrys ekonomiško vairavimo entuziastų, susirinko į tradiciją tapusį „Eko žygis 2015“. Į dvyliktąjį ekonominį žygį atvykę dalyviai šį kartą laukė netrumpas, 308 kilometrų ilgio maršrutas, iš kurio net 288 kilometrai drieksis asfalto ir 20 kilometrų žvyro keliais.
Ekonomiškas vairavimas nereikalauja jokių ypatingų, išskirtinių sugebėjimų ar įgimto talento. Svarbiausia – didelis noras ir pastangos. Todėl galime tik stebėtis, jog didelį dėmesį skirdami degalų kainoms, tiek mažai dėmesio tekreipiame į didelių pastangų įvaldyti nereikalaujančius tiesiog milžiniškus rezervus. Ekonomiškas vairavimas – didžiulis prioritetas didelius automobilių parkus turinčiose įmonėse, kuriose tik pastaruoju metu imta gerbti ir branginti vairuotojus, laiku ir su gerokai mažesnėmis degalų sąnaudomis pristatančius krovinius užsakovams. Juk net tuo atveju, jei taupiai vairuojamas automobilis ilgoje kelionėje sunaudos vos 2 litrais mažiau degalų, nesunku suskaičiuoti, kiek tūkstančių kilometrų per metus nurieda transporto priemonė ir kiek jai ekonomijos atneštų tie sutaupyti 2 litrai degalų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

12094824_1631093753846436_1147569091008146817_o


Žygio dalyvių automobiliai skirstomi į klases:


  • E1     – benzininiai, kurių variklio darbinis tūris yra iki 1400 cm3;

  • E2     – benzininiai, kurių variklio darbinis tūris yra iki 2000 cm3;

  • ED3  – dyzeliniai, kurių variklio darbinis tūris yra iki 1400 cm3;

  • ED4  – dyzeliniai, kurių variklio darbinis tūris yra iki 2000 cm3;

  • ED5  – dyzeliniai, kurių variklio darbinis tūris yra virš 2000 cm3;

  • EH    – hibridiniai;

  • E/G   – benzininiai/dujiniai.




REZULTATAI



12068745_1631135953842216_2329537091721799229_o

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų