Tuo tarpu „Air Baltic“ atstovė spaudai Liene Dupate teigia, esą tokios kalbos tėra spekuliacijos, nes bendrovė iki šiol nesulaukė iš EK jokių žinių dėl valstybinės paramos teisėtumo.
Latvijos vyriausybė bankrutoujančios „Air Baltic“ valdymą perėmė 2011 metų gruodį ir suteikė 58 mln. latų siekiančią paramą. EK pradėjo tyrimą dėl 16 mln. latų paramos, kurią bendrovė gavo 2011 metų spalį ir 41 mln. latų, kuriuos vyriausybė suteikė 2011 metų gruodį.
2011 metais „Air Baltic“ patyrė 83 mln. latų nuostolių. Pernai bendrovė sumažino nuostolius iki 19 mln. latų.
Estija laukia
Pasitvirtinus minėtiems gandams dėl EK sprendimo „Air Baltic“ atžvilgiu panašaus likimo turėtų sulaukti ir Estijos nacionalinis vežėjas „Estonian Air“.
EK įtaria, kad Estijos vyriausybės veiksmai gali prieštarauti ES konkurencijos teisei, nes nacionalinis vežėjas ne kartą sulaukė iš valstybės paramos ir gavo paskolų.
Estijos vyriausybė 2010 metais išpirko beveik visas „Estonian Air“ akcijas iš SAS. Nuo 2009 metų bendrovė iš vyriausybės sulaukė įvairaus pobūdžio paramos, kuri galimai prieštarauja bendrijos konkurencijos teisės normoms.