• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo gruodžio 2 d., 18 val., rekonstruojama Parodos gatve galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir lengvieji automobiliai. Darbus vykdantys kelininkai jau paklojo du asfaltbetonio sluoksnius, baigia dėti gatvės bortus, montuoja apšvietimo ir troleibusų linijų atramas.

REKLAMA
REKLAMA

„Su kelininkais sutarėme, kad jie įrengs laikinąjį gatvės apšvietimą, o žiemos metu gatvės valymas ir barstymas bus perduotas bendrovei „Kauno švara", - teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, pirmadienio popietę apžiūrėjęs, kaip vyksta rekonstrukcijos darbai.

REKLAMA

Budės policijos pareigūnai

Viešojo transporto eismas Parodos gatvėje buvo atnaujintas rugsėjį. Dėl darbininkų saugumo šoniniai gatvės ruožai buvo atitverti apsauginėmis tvorelėmis, tad likęs važiuojamosios dalies ruožas buvo per siauras dideliems automobilių srautams. Nuo gruodžio pradžios kelininkai darbus tęs šaligatvio zonoje - klos plyteles, tvirtins kalno šlaitus.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, atidarius eismą rekonstruojamose gatvėse, įkalnės apačioje bus įjungti šviesoforai, o K. Petrausko g. ir Vydūno g. sankryžoje bus pastatyti kelio ženklai.

„Šviesoforai šioje sankryžoje turėtų būti įrengti iki gruodžio 15 d. Pagalbos prižiūrėti ir reguliuoti padidėjusį automobilių eismą prašysime policijos pareigūnų", - teigė P. Keras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sutvirtino visą gatvės pagrindą

Asfaltuojant gatvę buvo pakloti du asfaltbetonio sluoksniai, tačiau iš viso jų bus trys. Paskutinįjį sluoksnį kelininkai užlies rekonstrukcijos pabaigoje.

„Visoje įkalnėje buvo sutvirtintas gatvės pagrindas. Būtent jam apatinis asfalto sluoksnis perduoda visą transporto sudaromą apkrovą. Viršutinis asfalto sluoksnis tik apsaugo nuo atmosferos veiksnių. Šis modifikuoto bitumo dangos sluoksnis yra atsparus temperatūrų pokyčiams, todėl tarnaus ilgiau", - pasakojo bendrovės „Laboratorinių bandymų centras" techninis prižiūrėtojas Valius Knokneris.

REKLAMA

Planuoja dalį šaligatvio skirti dviračiams

Kauno dviratininkų bendruomenė ne kartą yra atkreipusi miesto vadovų dėmesį į tai, kad Parodos gatvėje galėtų būti įrengtas ir dviračių takas. Specialistų vertinimu, dabartinis kalno šlaitu einantis takas yra pernelyg status ir nesaugus. Pasak Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio, Parodos gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatyta įrengti dviračių taką.

REKLAMA

„Projektuotojai teigia, kad esant tokiam stačiam nuolydžiui, turi būti mažinamas dviratininkų greitis. Be to, jie atkreipia dėmesį į tai, kad ties vienu posūkiu susiaurėja šaligatvis. Paprašėme jų rasti techninių sprendimų, leidžiančių pakoreguoti techninį projektą ir skirti dešiniojo šaligatvio dalį dviratininkams", - teigė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas A. Pakalniškis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įrengs papildomą juostą

Dalis rekonstrukcijos darbų vyksta ir K. Petrausko gatvės atkarpoje. Šiuo metu čia montuojamos apšvietimo atramos, klojami šaligatviai. Kelininkai ties posūkiu į Vydūno al. pradėjo papildomos eismo juostos įrengimo darbus.

„Šiuo metu įrengiami gatvės pagrindai. Jei per artimiausias dienas pavyks jį tinkamai sutankinti, kelininkai pradės asfaltavimo darbus. Esant palankioms oro sąlygoms, šiemet suplanuota pakloti 2 asfaltbetonio sluoksnius. Tuomet eismas galėtų vykti visomis trimis eismo juostomis", - komentavo A. Pakalniškis.

K. Petrausko gatvę išplatinus iki 17 m ir įrengus papildomą eismo juostą, vairuotojai be kliūčių galės iš jos pasukti į dešinę.

Įkalnės viršuje iš šioje vietoje rastų istorinio grindinio akmenų kelininkai suformavo senąjį grindinį priminsiantį fragmentą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų