Šiemet „Verslo žinių“ organizuojamoje rinkodaros pasiekimų konferencijoje „Password 2014 m.“ efektyviausia rinkodaros kampanija buvo pripažinta socialinės medijos rinkodaros kampanija „Neužmirštuolė“.
„Labai džiaugiuosi, jog telkiantys socialiniai projektai Lietuvoje įgauna pagreitį. Tikiu, kad projektas „Neužmiršk“ augs ir plėsis, vienydamas dar daugiau Lietuvos žmonių, kurie neabejingi Lietuvos laisvės istorijai ir žuvusių kovoje dėl laisvės atminimui. Šių dienų aktualijos rodo, kad kova dėl laisvės niekada nesibaigia“, – sakė projekto koordinatorė Aistė Gedvilienė.
Žymūs visuomenės, meno ir politikos veikėjai bei organizacijos susibūrė į nacionalinę iniciatyvą „Neužmirštuolė“, kurios esmė – paraginti visus Lietuvos gyventojus per Laisvės gynėjų dieną į atlapą įsisegti vieningą ženkliuką – Neužmirštuolės žiedą. Simbolį orios, savarankiškos ir sėkmės Lietuvos.
Akciją organizavo bei joje dalyvavo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partija, Politinių kalinių ir tremtinių sąjunga, Jaunųjų konservatorių lyga, Sausio 13-osios brolija, Tautinė Lietuvių studentų korporacija „Neo-Lithuania“, Jaunieji krikščionys demokratai, Lietuvos jaunimo organizacijų taryba, Atlanto sutarties Lietuvos bendrija, VU TSPMI studentų korporacija „RePublica“, pilietiškai aktyvaus jaunimo organizacija „Juodai balta“, Jaunųjų profesionalų programa „Kurk Lietuvai” ir kt.