Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Europos automobilių gamintojus jau persekioja „Euro 7“ taršos standarto šmėkla, kurio galutinė forma dar nėra oficialiai žinoma, tačiau daugelis ekspertų sutinka, jog „Euro 7“ priverstinai paskatins automobilių gamintojus atsisakyti vidaus degimo variklių.
Daugelį metų benzingalvių rojumi laikytos Jungtinės Valstijos pasiekė kritinį tašką. Joe Bideno vyriausybė siekdama sumažinti šiltnamio efektą ir efektyviau kovoti su klimato kaita, nustatė griežtesnius automobilių išmetamųjų dujų standartus. Vyriausybės atstovų teigimu, naujieji taršos standartai iki 2050 metų padės sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį iki 3,1 mlrd. tonų.
Jungtinių Valstijų prezidentas Joe Bidenas nori, kad 2030 metais 50% visų parduodamų naujų transporto priemonių sudarytų elektriniai arba hibridiniai modeliai, tačiau atmetė Kalifornijos valstijos pasiūlymą iki 2035 metų visiškai uždrausti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą.
2020 metų kovą Donaldo Trumpo respublikonų administracija pakeitė anksčiau B. Obamos patvirtintus standartus, reikalaudama iki 2026 m. tik 1,5 proc. kasmet didinti transporto priemonių efektyvumą (degalų ekonomiją). Tuo tarpu naujosios taisyklės įsigalios 2022 metais ir jomis reikalaujama iki 2026 metų 28,3% sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį.
EPA apskaičiavo, kad naujieji standartai padės amerikiečiams iki 2050 m. sutaupyti nuo 210 iki 420 mlrd. dolerių, o per tą patį laikotarpį bus išvengta daugiau kaip trijų milijardų metrinių tonų šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo.
Analitikai prognozuoja, kad dėl naujųjų taisyklių teks smarkiai padidinti investicijas į naujas technologijas, o tai ypač skaudžiai atsilieps „General Motors“, „Ford Motor“ ir „Chrysler“. Šių gamintojų produkcija šiandien džiugina amerikiečius įspūdingo tūrio motorais ir efektyvumo rodikliais, kurie Europoje buvo priimtina prieš keliasdešimt metų. Vis dėlto, netolimoje ateityje amerikietiškų automobilių paveikslas pasikeis labiau negu galite pagalvoti.
Europos automobilių gamintojus jau persekioja „Euro 7“ taršos standarto šmėkla, kurio galutinė forma dar nėra oficialiai žinoma, tačiau daugelis ekspertų sutinka, jog „Euro 7“ priverstinai paskatins automobilių gamintojus atsisakyti vidaus degimo variklių.
Daugelį metų benzingalvių rojumi laikytos Jungtinės Valstijos pasiekė kritinį tašką. Joe Bideno vyriausybė siekdama sumažinti šiltnamio efektą ir efektyviau kovoti su klimato kaita, nustatė griežtesnius automobilių išmetamųjų dujų standartus. Vyriausybės atstovų teigimu, naujieji taršos standartai iki 2050 metų padės sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį iki 3,1 mlrd. tonų.
Jungtinių Valstijų prezidentas Joe Bidenas nori, kad 2030 metais 50% visų parduodamų naujų transporto priemonių sudarytų elektriniai arba hibridiniai modeliai, tačiau atmetė Kalifornijos valstijos pasiūlymą iki 2035 metų visiškai uždrausti naujų automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą.
2020 metų kovą Donaldo Trumpo respublikonų administracija pakeitė anksčiau B. Obamos patvirtintus standartus, reikalaudama iki 2026 m. tik 1,5 proc. kasmet didinti transporto priemonių efektyvumą (degalų ekonomiją). Tuo tarpu naujosios taisyklės įsigalios 2022 metais ir jomis reikalaujama iki 2026 metų 28,3% sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį.
EPA apskaičiavo, kad naujieji standartai padės amerikiečiams iki 2050 m. sutaupyti nuo 210 iki 420 mlrd. dolerių, o per tą patį laikotarpį bus išvengta daugiau kaip trijų milijardų metrinių tonų šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimo.
Analitikai prognozuoja, kad dėl naujųjų taisyklių teks smarkiai padidinti investicijas į naujas technologijas, o tai ypač skaudžiai atsilieps „General Motors“, „Ford Motor“ ir „Chrysler“. Šių gamintojų produkcija šiandien džiugina amerikiečius įspūdingo tūrio motorais ir efektyvumo rodikliais, kurie Europoje buvo priimtina prieš keliasdešimt metų. Vis dėlto, netolimoje ateityje amerikietiškų automobilių paveikslas pasikeis labiau negu galite pagalvoti.